29.1.09

Drugi izpid padel. Še 3 :(


četrtek, 18:13, doma u svoji sobi, za računalnikom, exhausted :/


Komunikologija je mimo. Pisali smo danes, okoli 12h 10min in sicer do 12h 30min. ''Kdor konča prej obsedi!''

Danes ponoči sem spala- to pa je bila edina noč v celem tednu, ko sem si lahko odpočila. Čarovnica se namreč včeraj popoldne in danes ponoči ni drla, zato sem lahko v miru zaspala. Prejšnje dni pa je bila kar huda kriza. In potem mene od živcev začne matrati še srčna aritmija, kar je povsem psihosomatsko pogojeno in dobim občutke tesnobe. Včasih sem bila na antidepresivih, za zdaj pa mi zadostuje Dominor- samo kot naravni dodatek, nič kemije. Zjutraj sva šla s Canijem ven, pa ponovila sem komunikologijo, kolikor sem pač lahko. Potem sem šla na faks. Prav smešno so nas razdelili po predavalnicah po priimkih. Vojska: '' Od A do Mik skozi--- desni vhod! Od Mik- Šuk --- levi vhod in od Šul-Ž --- predavalnica sedem! MIRNO!''
Šlo pa mi je tko srednje. Utrujena sem že od vsega.
Po izpitu sem šla s Canijem in skakači in vso svojo robo v prtljažniku direkt domov v Tolmin. Prispela sva okoli 15h. Nardila sem si kosilo, potem pa sva šla na Grad. Vmes me je klical še tata in smo se vmes dobili, pa smo šli še okrog v Dolje in Zatolmin skupaj. Potem pa domov. Se je pa podaljšal dan! In otoplilo se je. Upam, da je zdaj konec zime.
Sedaj pa malo računalnika. Jutri pa začnem spet dr*** v glavo snov! Ekonomiko organizacije. Sovražim jo!
Da vidimo kaj je novega na netu. bay*

Ni komentarjev:

Objavite komentar