15.1.09

Ko je za ta teden najhujše mimo :)

Čauuu !

Včeraj nisem nič kaj dosti napisala, ker nisem imela časa. Kot je zame ''tipično'', sem spet cel cajt neki v moovingu...toook stvari mam še za nardit, da se ven ne vidim. Ampak sem si vseeno vzela malo časa, da mi ne bo kdo slučajno očital, da zanemarjam svoj blog. Ker če ni objav, potem sploh nima smisla, da ga imam. No ja. Včeraj je bila sreda...tako imenovani ''sredinski dan'' v tednu. Zame je vedno najdaljši in najbolj obremenjujoč, čeprav se sreda tega tedna ne more primerjati s torkom in četrtkom, ker sem imela takrat še pomembnejše obveznosti. Včeraj sem ustala že zgodaj, saj smo imeli Osnove prava za novinarje, ki se začenjajo že ob 8h 15min. Pravzaprav smo zdaj s tem končali, saj smo imeli včeraj zadnjič v tem semestru in posledično tudi zadnjič v tem letu, saj so Osnove prava za novinarje moj izbirni predmet (so pa obvezni predmet za študente 2. letnika novinarstva). Meni osebno je ta predmet zelo všeč in si v bodoče želim še več takih pravih ''družboslovnih'' predmetov in nebi se branila kakšnega ekonomskega ali tržnega manj. Ampak kaj hočem, ti so tudi zame obvezni, če hočem postati '' (kao) uspešna marketinška strokovnjakinja'' . Mene bolj zanimajo odnosi z javnostmi, čeprav tudi svet businessa ni tako slab, predvsem pa je bolj profitabilen :P . Pravo smo imeli celotni semester ob sredah od 8h do 11h 30min kar je, verjemite mi, eksosting! Preveč pisanja in mislenja...sej je zelo zanimiv predmet in vsebina, tega profesorju in pravu nimamo kaj očitati, ampak preveč je skupaj količinsko vsega in marsikdo je imel težave pri sledenju in pisanju. Po pravu je tipično sledila ekonomija in to spet tipično, na brzino oz. z '' blitz kriegom''. Profesorju se mudi pri jemanju snovi in tako spredava v eni uri kar 4 poglavja (za primerjavo- v prvem delu snovi, ki je obsegal mikroekonomijo, smo jemali 1 poglavje na predavanje, torej so zdaj slajdi na power pointu kar leteli mimo nas, tako da se niti pisati več ni niti dalo in niti se ni izplačalo). Po ekonomiji so sledila še predavanja iz komunikologije, na katera pa ne hodim več. Na začetku sem hodila, a je bilo res izčrpajoče. 8 ur predavanj skupaj brez neke posebne pavze ni imelo smisla, ker na koncu že nisem več mogla slediti. Zato sem šla v stanovanje. Potem sem se nekaj učila ekonomijo in zvečer ob 20h 30min šla še na telovadbo. Nazaj sem prišla okoli 22h- crknjena in šla dirket street v postlo. In tadadadam... četrtek je že tu. Po tem, ko sem se lepo naspala (spala sem približno do 7h) , sem ustala in okoli 8h peljala Canija ven. Ko sva se lepo namigala na idilično zasneženih poljih in se dodobra ''umazala (umazala ni pravi izraz za tole stvarco ampak ne najdem primernejšega ;) ) s snegom, sva prišla nazaj. Potem sem posesala in pomila stanovanje in počistila kopalnico. Umila sem psa in sebi umila lase. Spakirala sem večino stvari, ki jih moram nesti domov. Potem je spet malo začelo snežiti. Letos je kar ''huda'' zima, ali pa se meni tako zdi zato, ker na primorskem nismo vajeni imeti toliko snega. Kljub temu pa, da primorci snega ne okusimo pogosto, imamo zagotovo boljše pluge in tehnike čiščenja, kot ti Ljubljančani. Sorry, ampak jaz res ne razumem njihove logike, da pustijo vse pločnike neodkidane in ceste vse od brozge. Pa ja imamo še v Tolminu boljši plug, ki cesto pošteno in temeljito očisti že s tem, ko se enkrat mimo pelje. V naši prestolnici pa- jeseni nihče ne pograbi listja, ko je dež nihče ne odmaši odtokov, tako da nastajajo ''Sedmera jezera na Kardeljevi ploščadi'', pozimi pa nihče ne očisti pločnikov. Če pa se mogoče predragi hišniki naše fakultete lotijo kidanja snega, ga skidajo točno 1m2 pred našim faksom in bog ne daj, še pol sosedovega metra. Jao jao! To je pa privatna lastnina!
No, potem ko sem vse to poštimala in pospravla sem šla na Ekonomiko organizacije. Še prej sem nesla kopirat ene zapiske v fotokopirnico, ki sem jih prevzela po predavanju. Po faksu sem šla v stanovanje in se lotila ''odkidanja'' svojega avta. Spravla sem sneg z njega in vanj znesla vso svojo robo.
Potem sem zlikala perilo, ki je čakalo v plastični košari za likanje. Pa kosilo sem skuhala in se učila ekonomijo. Sčesala in skrtačila sem Canija in malo prebrala revije. Potem pa je ob 16h 30min sledilo zagovarjanje nalog iz ekonomije. Sama sem šla tja še pred 16h, misleč, da bom vsaj med prvimi, ker je bilo tako najavljenih verjetno okoli 300 ljudi. Pred mano je že bila četica ljudi, a sem vseeno ostala med prvimi, ki bodo na vrsti. Moj zagovor je padel okoli 17h...malo sem se zmedla pa nič zato. Saj je to le pogoj za opravljenje oz. za pristop k izpitu.
Potem, ko sem se dodobra načakala in opravila zagovor vaj sem šla nazaj domov in ugotovila, da je objavila rezultate od Jezikovne kulture 1. Pisala sem 9 :), tako da imam zdaj iz praktičnega dela- vaj, končno oceno 9. Preostane pa mi še izpit :S , ki je baje zelo težek in je iz teorije. Predstavlja pa drugih 50% ocene.
Bomo že!

In še dve fotki, ki sta nastali z mobijem med učenjem:

Ni komentarjev:

Objavite komentar