22.1.09

Zaprtje Guantanama že danes?

Prav ste prebrali. Tisk polnijo novice o Obamovem načrtovanju zaprtja zapora Guantanamo, a to ni pravi razlog, da sem se odločila za ta naslov današnje objave. Point je v tem, da stara vešča še vedno neutrudno upije. Med tem veliko omenja zapor Guantanamo, kamor bi nas vse poslala. Upije da smo ''prasci'' vsi v etaži in se rahudi ob vsakem minimalnem šumu. Čeprav se mi zdi, da šumi niso več pravi razlog, saj vpije konstantno, torej njeno obnašanje v resnici ni tako odvisno od drugih dogodkov okoli nje. Vpije namreč tudi ponoči, ko je popolna tišina. Včeraj nisem veliko napisala, ker sem bila precej zaposlena. Na faksu sem bila na ekonomiji in komunikologiji in tako prišla nazaj šele okoli pol štirih. Med kosilom sem pogledala oddajo Pod klobukom in se nato lotila ekonomije. Ampak ...jooj...saj se zadnje dni samo še učim in če pomislim, da so vsi izpiti še pred mano, je toliko hujše. Bil je dež, zato je Cani kraljeval v košari in prijetno vlekel dreto. Stara pa je še kar upila in upila. Med tem, ko sem jaz obupovala nad ekonomijo vedno bolj (bolj se učiš, slabše se mi zdi da je, zato danes z učenjem nebi pretiravala), je zunaj lilo kot iz škafa. Zvečer sem imela do pol desetih še telovadbo, tako da sem se spat odpravila nekaj po deseti uri. Ko sem nazadnje pogledala na budilko in je tečka še upila, je bila ura pol polnoči. Ko sem zjutraj odprla oči in je upila pa je bila ura pol sedmih. Je upila celo noč?! Danes pa sem ustala okoli petnajst minut čez sedmo in s presenečenjem ugotovila, da je nekoliko oblačno, a dežja ni! Zato sem si rekla, da je najbolje, da psa ženem ven, tudi, če bo potem ves umazan. In tako sva šla...okoli osmih na Žale. Pa ni bilo tako hudo, kot sem pričakovala. Spodaj je bil sicer cel moker, a sem ga napotila potem ko sva se vrnila direkt v banjo in sva hitro rešila in dodobra oprala tačke. Sledijo slike:
Cani med frotiranjem:














Z brisačko na sebi:












In po feniranju:


































Ni komentarjev:

Objavite komentar