8.2.09

8. februar 2009

No, danes pa sem si le vzela malo več časa za urejanje bloga (po dolgem času). Pri meni je že cele ''počitnice'' zelo učno. Včasih imam občutek, da bom kar omagala od količine informacij, ki se jo naučim. Res je hudo. Ampak OK, do zdaj sem vse naredila z 9. Nardila sem Osnove prava za novinarje, Temelje ekonomije in Temelje komunikologije. Ekonomiko organizacije- sem delni del izpita oz. 1/4 snovi pisala 6 (preostalo 1/2 pa v prejšnjem semestru 9). Jutri pa pišem še Jezikovno kulturo 1 (pri tem premetu imam tudi že iz vaj 1/2 ocene, in sicer 9), teorijo pa pišem še jutri.

Najhuje je, da imam 2 izpita na isti dan, in sicer jutri ob 10h Jezikovno kulturo 1 in ob 14h še tisti faking del 1/4 Ekonomike, ki jo bom itak ruklna :S. Za prejšnji del sem se ful učila, pa je blo glih za glih 6. Mislim, da mi jutri ne bo uspelo.

Ah kaj, bom šla marca še enkrat.

Drugače je v Tolminu kar deževno vreme. Jaz sicer kljub temu hodim ven- na Grad ipd. Mene dež ne moti, važno, da greš ven in se razmigaš malo. Popoldne grem proti Ljubljani, zvečer pa še na ogled enega stanovanja.

Na Facebooku nič pretirano novega. Je pa res že ves folk gor kar si ga lahko zamisliš :) . Čeprav so eni gor sam zato, ker nimajo boljšega dela s sabo in potem nonstop komentirajo druge in imajo pripombe. Taki ljudje mi grejo zelooo na živce!

Cani je OK. Čeprav se je precej razvadil in mora biti med učenjem ali brskanjem po kompu vedno nekomu na kolenih. Začne kar s tačko butat po tebi, če ga ne vzameš gor. Taki so otroc!

Nič grem zdej. Še malo na klepet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar