10.2.09

Kje je v Sloveniji pravna varnost?

Torek, 10. februar
Kaj dogaja pri meni danes; zjutraj sem se zbudila okoli sedmih. Reči moram, da sem spala zelooo dobro :) . Saj ni čudno, po tako stresnem obdobju izpitov in stare tečne sosede, ki me zelo psihira! Potem sem šla malo pred osmo ven s psom na Grad. Ravno prav sva prišla nazaj, saj je potem kmalu začelo deževati. Potem sem šla v Intersport in si kupila nove superduper Salomon teniske- na vrhu imajo Goratex, spodaj pa Vibram podplat. Potem sem šla še v knjigarno po lepilno '' pištolo'' - in ja, končno jo zdaj imam. To je tista pištola, ko daš notri lepilne vložke, potem pa skozi stiska vroče lepilo. Fajn je, ker zlepi skupaj vse materiale, tako da se ti ni treba ubadati z milijon UHU-ji, ki nikoli ne primejo tako dobro, kot bi morali. Kupila sem še eno darilce za prijateljico, ki bo imela kmalu rojstni dan. Potem sem prišla nazaj domov in darilo še zavila.
Pa kokoške iz gipsa sem naredila. V kalupe sem jih vlila že čez vikend, danes pa sem jih vzela ven in jih pobarvala. Potem sem jih še nalepila na svinčnike in jih vpičila v zemljo. Super so! Pa iz kolaža sem naredila še nekaj modelov mask in jih nalepila na okno v sobi. Tako, da imamo zdaj pustno vzdušje.
Potem je prišla kmalu mami in sva imeli kosilo. Potem pa me kličejo s policijske postaje Vič domov in mi začnejo razlagat, da sem jaz s svojim avtom poleti, 22. avgusta na taveliki postaji Petrol na Viču v Ljubljani tankala dizelsko gorivo, ki ga nisem plačala???!!!! A so normalni??
Prvič, kako bi jaz v svojega bencinčka tankala dizel??? Saj bi ga uničla :S . Drugič, jaz vedno vse plačam in prepričana sem, da smo gorivo plačali. Sem popolnoma 100%! In tretjič, drug teden moram k njim na policijsko postajo, da se zmenimo in dam izjavo, preden gre (lahko) vse skupaj na sodišče!! Fak jim no. Pa a so normalni?! Policajka je še rekla, da gre najverjetneje za napako že zaradi vrste goriva, potem pa še trdi, da lahko to dokažemo, če imamo račun. Jao!
Jst se spomnem, da sva bila tisti dan s fotrom v Ljubljani in da je on tankal ampak je zagotovo plačal in to bencin. Blesavi so na much. Jst bi jim najraj plačala pa naj majo te svoje kalvarije, ampak fotr vztraja, da nismo dolžni. Saj ima prav ampak, kdo se bo z njimi dajal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar