12.2.09

sunny day <3

Četrtek je že!!! Pa saj nimamo sploh nič počitnic. Glih zdaj bo spet nedelja in bomo spet pokali proti beli Ljubljani. V ponedeljek pa že nov semester, nov urnik, nova predavanja, novi profesorji in predvsem to zadnje -> nove obveznosti :( . Na faksu očitno človek res nima več počitnic in se samo še uči kot usmojen. Bah. Hvala lepa za tak sistem. In v novem semestru pričakujem še več sprotnega dela zato, ker bo ogromno nekih esejev in seminarskih nalog. Ja, po liniji najmanjšega odpora se pač nikamor ne pride.

Danes sem se zbudila okoli sedmih, ker se je mama rihtala za v službo in paradirala gor in dol po hiši, kar me je predramilo iz mojega spančkanja. Potem sem ustala okoli pol osmih in šla na Grad s psom. Po sprehodu sem šla na Tolmin- v knjigarno, če so že prišli moji naročeni kalupi. Dva dni nazaj sem se namreč zmenila, da mi naročijo 2 kalupa za gips od Ceramofixa, in sicer eno beneško masko 12cm veneziana in gosji par. Ampak sem bila okoli 9h še očitno prezgodnja, saj poštarja še ni bilo :( . Kupila sem 4 akrilne barve- zlato, vijolčno, baby blue in oranžno, potem pa naju je s Canijem prodajalka poslala še na en giro okol in da naj prideva potem nazaj, če se bo v tem času mogoče poštar že oglasil. Šla sva še malo okol, v cvetličarno po eno trobentico pa malo po Tolminu in do šole in okrog Brajde nazaj do knjigarne. Ko sva prišla notr v Mladinsko knjigo se je poštar ravno poslavljal od prodajalk ;) in tako so moji kalupi prispeli. Potem sva šla še domov skozi park- kako so celo na novo prenovili naš tolminski park. Sem bla prav prijetno presenečena! Samo še klopce manjkajo.
Potem sem prišla domov in seveda najprej ulila gips v kalupe. Naredila sem 2 zelo lepi maski in nanju dekorativno dodala še barvno perje. Pa en gosji par je tudi uspel. Tako da imamo zdaj malo novih okraskov po hiši.
Potem sem seveda morala use skupaj še pospraviti za sabo. Zdaj pa sem malo na netu. In ja, mami je pršla domov in Cani nori, se vrti. LP*

Ni komentarjev:

Objavite komentar