7.4.09

tiring

Hey!
Sem si vzela malo podaljšan vikend tokrat. V petek sem popoldne prišla domov in ostala do danes. Jutri pa grem nazaj v Ljubljano, ker pišem esej iz psihologije. Saj ne, da se nobenemu ne sanja, kako točno naj bi esej izgledal. Vemo pa, da imamo lahko članke Adorna in Freuda in zapiske s sabo. Všeč mi je snov, pomaga človeku bolje razumeti naš (defekten) družbeni red- vsaj določene plati- absurdnost Cerkve in njena pokvarjenost z ustvarjanjem patoloških občutkov vesti...d'fekt res XD

Drugače pa me spet muči alergija. Očitno imam spet netolerantne reakcije in sem vsa pikasta po nogah, trebuhu in po vratu. Se je pa precej otoplilo. čeprav tudi neke ohladitve napovedujejo. Bomom vidl.

Laptop Acer je crknu, zato spet razmišljam o novem- že tretjem letos!!! Ahhh. Tehnika!

Cani je super, trenutno leži na kavču.

Držite pesti jutri! lahko noč*

Ni komentarjev:

Objavite komentar