14.6.09

zadnjič, zadnjič!




Helou!

Danes gre pa Anček zadnjič v to stanovanje v Ljubljano. Ne morm vrjet! Kaj vse sem jaz doživela s temi stanovanji v letošnjem letu. Če pogledam za nazaj in se zamislim ugotovim, da sem pravzaprav dobra, da sem sploh naredila prvi letnik. Najprej tista psihotična ženska za Bežigradom, ki me je matrala in cele noči upila kletvice, da sem skoraj postala nevrotična. Za tem iskanje novega stanovanja, ki jih ni in ni. In potem tole, ki mi bo v rokah razpadlo. Se boste pa že vsi strinjal, da si zaslužm better life. Komaj čakam da bom konec z izpiti, da si lahko opremim svoje stanovanje in da gremo v Ikeo, ker kar je blo preveč je blo pa preveč. Pohištvo mam že vse zbrano, tako, da upam, da bom dobila, kar sem želela. Jutri imam še zadnji izpit (če seveda naredim politologijo), tako, da grem danes čez kakšno uro samo še prespat tja. Če samo pomislim, da bo kmalu konec in bodo počitnice, pa saj kar ne morem vrjet!
Ravno prej sem prišla z mamo in Canijem iz Pologa. Dopoldne pa sem bila pri babici, kjer je bila spet Tanja (sestrična) na obisku in je šla božat Canija, dokler se nisem mogla it učit psihologijo. Mislim, da bo dost učenja za dans/letos in da so te izpiti počasi pri konu, vsaj tako mislim. Edino, kar je pod vprašanjem je politologija. Zaenkrat držim povprečje 9,11 , ampak ne vem, kako bo v prihodnje. Za štipendijo moraš meti vsaj 8,9, da jo obdržiš, pri čemer pa se človek pogosto vpraša, ali je smiselno? Za tako povprečje lahko dobesedno garaš, kaj maš pol od lajfa? 250 evrov al še kaj uživanja? Takole retorično bom pustila odprto debato.
Poletje prihaja in je že kar toplo.
Slikce na blogu pa so od danes.


Ni komentarjev:

Objavite komentar