17.7.09

današnji update

Jst mam pa kitkeee :P :P po celi glavi. Sej ne, da sm jih sama nardila. Zjutraj sm kupila gumice u LZ in sem se potem lotla. Je pa peklensko vroče :S. Zjutraj sem bla s Canijem na Gradu in sem misla, da že na poti gor umrem od vročine. Posledica tega je, da mam vsak dan eno čist prepoteno majco, kar pa mi ni najbolj kul, ker potem skoz poslušam mami, da pri nas toliko in toliko peremo in da bo ona nehala in podobne. Pa kaj naj, če ti moji antialergijski lekarniški deoti nič potu ne zadržijo. To pa je slabost kvalitetne kozmetike. Pa celo veliko turistov in regijašev je v Tolminu. Danes sem mogla dvema starejšima turistoma razlagat, kaj je tam gor na enem hribu (btw Fratnikova kmetija), pa kje so Volče in kako se pride na Grad. In potem me je možakarček še vprašal, s kje sem, kako gre šola, kje se šolam in nekaj modroval o komunikologiji.
Aja mimogrede tukaj poleg mene mi je fotr dal navodila od sesalca, (prejšnjega sem uničla, pa je bil Miele !!! svinjsko drag, ker sem po pomoti nekje z njim v tem drugem katastrofalnem stanovanju, kjer je itak vse puščalo, posesala vodo) da naj si jih preberem da ses slučajno ne zgodi še enkrat, ker mi je spet kupu istega.
Pa dimnikarja smo imeli danes. Naročen je bil, da pride ob pol enajstih, pa je bil tukaj že ob desetih in jaz sem morala butniti ven iz kopalnice z mokro glavo da mu odprem, ker mami še ni bilo in sem jo pol panično klicala da naj že pride, ker jo tu čaka dimnikar in bi rad začel...
Izgleda, da bomo tudi letos dopustovali v Avstriji. Še iščemo apartma (možno, da bomo na koncu pristali v istem). Aja pa obrazec za štipendijo bi počasi že lahko poslala. Ah, bom že.

Ni komentarjev:

Objavite komentar