7.7.09

dež

Hey ya!

Spet se oglašam. Ravno sem nekaj pobarvala, kar sem izdelala- namreč črke iz gipsa sem pobarvala s flukiji. Drugače pa je dan potekal takole- zjutraj sva bila s Canijem na Gradu. Potem sem prišla domov, mokra od potu in sem se šla tuširat. Potem sem šla v knjižnjico po rezervirano knjigo. Okoli 11h sem šla s Canijem, Katjo, Maticem in Ajko h Denis pogledat novega maltežana in potem pohajat. Stvarca je izjemno majhna, a zna renčati :). Na sprehodu pa nas je POŠTENO UJEL DEŽ IN TAKO SMO BILI PREMOČENI DO KOŽE. Ajka je sicer še nekaj navdušeno čofotala po lužah, Cani pa ni bil preveč navdušen. Domov sem prišla dobesedno premočena in zebl me je. Takoj sm šla pod tuš in se preobleč. Popoldne sem malo spala in reševala križanke. Zunaj pa je nevihta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar