21.7.09

my family

Hejhoj!

Že dolgo nisem pisala. Hm ja, kaj naj napišem? Doma se nekaj držijo na mene. Predvsem mama - in zakaj? Ker ji zjutraj nisem takoj odgovorila, ko mi je povedala, da so prišle wannabe Hello Kitty zavese??? Sem človek, ki je zjutraj rahlo nagnjen k bad mood, zato mi prosim ne zamerite, če sem včasih slabe volje zjutraj. Še posebej takoj, ko vstanem.
Včeraj smo bili v hribih. Šli smo že zjutraj, tako, da smo bili okrog 8h že pri vznožju in je bilo lepo hladno. Na vrhu smo bili okoli pol desetih in imeli lep razgled. Cani je tokrat pridelal samo 4 klope (jah vem, da zgleda tale SAMO čudno, ampak zadnjič jih je dobil najmanj okrog 10). Popoldne sem bila pa utrujena. pa mi sosedi, like vedno, niso dali spati. Vedno isti. Od 50 ljudi v ulici so vedno glasni samo eni in isti. Nesramno se mi zdi, ampak tako je, če te starši doma ne naučijo manir. Popoldne je bila pri nas na obisku mamina prijateljica (starejša gospa), ki je med drugim vzela tudi volno, da bo Caniju skvačkala en puloverček :))). Imamo namreč milijon kupljenih, a samo eden je res fajn kroj. In bo nardila enakega :). Thanks!
Zvečer sva bila pa s Canijem spet na sprehodu in na obisku pri babici, kjer se je malo lovil po plošči. Pa TVB sem si sposodila- celo sezono :). Tako, da smo zvečer še 2 epizodi pogledali in šli potem spat.
Danes pa, kot sem že povedala, nisem ravno pri volji. Hello Kitty zavese za v spalnico so prispele, sregati sem se tudi že uspela. Danes ni moj dan. Upam da bo proti večeru kaj bolje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar