12.7.09

pridna

Neverjetno, kako se mi je danes ljubilo. Naj začnem z včeraj- prejšnji večer sem gledala en res hud film po TV o nekomu, ki je imel shizofrenijo. Končal se je z grozo v očeh, ker naj bi bilo to dedno in je potem on umrl, shizofrenijo pa je podedoval tudi njegov sin. Res zmedeno. Zanimivo. Žalostno. Jap. Takle mamo.
Danes pa, nedelja. Končno je šel ta prekleti dež. Sedaj ga je bilo pa res že dovolj. Včeraj sem bila v Tolminu v Kiku, ker so nam odprli novo trgovino. Jaz ga sicer poznam že iz Avstrije in kasneje iz Ljubljane, ampak sem vseeno mogla it pogledat. Cunje so obupne in folk je dobesedno ropal. Res me je bilo prav malo sram med vsemi tistimi obešalniki res cenenih in obupnih cot. Pa še sami južnjaki, kot da odpiramo trgovine samo še za njih. However sem nekaj stvari dobila, in sicer:
- pomaranče iz filca za obesit za v kuhinjo
- ogledalo Hello Kitty
- rastlinjak! (glej v nadaljevanju)
- 2 igrači za Canija
- nalepke z zvezdicami
- 3d nalepke
- svinčnik so mi dali pa zastonj

Rastlinjak pa je tak:

V bistvu gre za malo zemlje in šest ločnkov ter semen. So neke rože, ki naj bi cvetele. Sem jih učeraj posadila, pa bomo videli kaj bo. In vas bom seveda obveščala, če bo kaj in koliko bo pognalo. Danes sem jih zalila, upam, da ne preveč. Imam pa jih na svoji okenski polici v sobi.

Danes zjutraj sva šla s Canijem na sprehod. BTW sploh ni toplo, prav dolge rokave žametaste s Hello Kitty sem mogla vzet s sabo. Ko sem prišla domov pa sem se LOTILA BRISAT PRAH V SOBI IN UMILA OKNO! Končno, saj sem bla včasih že prav slabe volje, ko takole pišem na laptop pa zagledam kakšno smetko na mizi. Spraznila sem tudi košek in pospravila po omarah in policah. Pa mami sm pobarvala. Lase ane, z neko novo barvo Natural&Easy, ki naj bi se različno bleščala v pramenih na svetlobi, v kar pa jaz ne verjamem. Ima pa nek nov sistem, da jo stiskaš kar iz tube ven, potem pa naj bi jo razmazal s prsti, kar pa sem jaz še vedno raje prakticirala na klasičen način- s čopiči.
Potem sem se, lepemu vremenu v zahvalo, prestavila na balkon na sonček. Brat knjigo. Trenutno berem kriminalko Izgubljeno jezero. Nekaj časa mi je družbo delal tudi Cani, ki se je moral prestaviti v senco ;).
Pa smo že 12. julija, uf, kako gre hitro čas, prehitro.
Živimo dokler smo mladi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar