15.7.09

sonček juhuhu

Ravno sem s sončenja, z balkona. Končno malo lepega vremena. Pa kitke sem si naredila na mokro, tako, da bom imela verjetno kodraste lase, kot Cani. Sicer pa nisem ljubitelj prevelike vročine, ker jo slabo prenašam. Koristi pa takšno sončenje ekcemu, vsaj upam no, čeprav lahko sproža pa alergijo.
Zjutraj sva bila s Canijem zunaj. Je pravi mali dopustnik. Škoda, ker je bila megla (ali po drugi strani sreča, ker ni bilo vroče) in se ni videlo šotorov. Danes namreč začenja Soča Reggae Riversplash 2009 in bo Tmin poln Rastamanov XD.
Aja in celo wireless mi dela v sobi. Unbelievable.
Mama se je učeraj spet nekaj lotla učit na računalnik (beri: usposobili smo mojega starega Dell-a, ki je rabil pol ure da se zbudi in umes še trikrat zablokiral s tem, da je odprl milijon internetov, ki jih btw ne prenese in potem smo nekako uspeli nekaj poiskati na Googlu, Gmailu in gledati stanovanja na nepremicnine.net). Pa začela sem gledat film Mamma mia :) saj je dober. Samo moti me, da se v vse filme prikrade tisti Darcy.

Ni komentarjev:

Objavite komentar