26.7.09

sunday


Takole je. Ravno se so sončim na balkonu in sem si vzela nekaj minut za laptop, da napišem par vrstic, ki jih dolgujem še od včeraj. Ja, takole je bilo. Včeraj smo se zjutraj odpravili proti Ljubljani, da se lotimo čistit stanovanja. S totalno nabitim avtom smo se pripeljali v Podutik in znosili gor robo. Vsak se je lotil svojega, jaz spalnice. Najprej sva šla s tatom še v Lesnino po 4 stole- zbrala sem zelenega, rdečega, rumenega in modrega. Potem se je pri montaži seveda izkazalo, da so pri Lesnini spet falili in so vijaki predolgi :S, verjetno že njihova stota napaka letos! Se ne čudim, da je Ikea peta po ugledu v svetu in da je tako uspešna, pri nas se Lesnina res ne more primerjat z njo. Potem sva šla še po 2 plakata- Hello Kitty&Mupetke in ene home stickers- žabice in v Obija po vložke. Potem sem spucala celo spalnico, preoblekla posteljo, dodala pouštre, vse razpakirala, dodala slike in nalepkice. Spucala sem cel Expedit, pisalno mizo, predalnike. Mama se je lotila kuhinje, tata pa obešanja slik. Zelo težko se zabija žeblje v te stene (pravzaprav se jih sploh ne da :O ), ker so stene betonske ;) (potres me ne bo ruknu) in je treba za vsako stvar zvrtat s svedrom. Tako, da bo slik bolj malo oz. bodo druge dekoracije. Pa sliko z Londonom smo obesili- hugeeee. Potem sem še pospravljala, sesala, na balkonu smo odkrili gnezdo golobov :S, Cani uštimala njegov nov kavč- ta pes je kralj! Je dobil tak kavč, ki ga pomojem nobedn pes nima. Prkatično smo garali 10h-17h in se potem zmatrani odpravili domov, kjer pa me je čakal nov ruk. Sosedi so imeli veselico in sploh nisem mogla zaspat od utrujenosti, potem so se pa še koze čefurke drle spodaj pod oknom.
Danes pa smo že bili na sprehodu in je bilo prav fajn, ker je včeraj prijetno shladilo. Potem sem se danes lotila omar doma in vrgla v smeti ogromno cunj, ki jih že dolgo ne nosim več. In seveda na veselo pakiram že za novo urejanje Ljubljane. That's it***

Ni komentarjev:

Objavite komentar