25.8.09

home alone :)


Oh ja. Pa sem že pozabila. Kako lepo je biti sam doma.
Danes je hiša samo moja. Mami je šla delat in imajo nek seminar iz psihologije 9h-17h 30min, fotr itak dela cele dneve in jaz se imam lepo. Zju3 sva bila s Canijem na Gradu in še okoli do Palukča. Kar nisem mogla verjet, da imajo pri Palukču narejen poster z mojo fotografijo. Vsi obožujejo moja drva ;). Potem sva še malo vadila nov trikec ''okrog'', ki ga že kar dobro obvlada. Po zavese sem hotla it (šivat sem jih dala prejšnji teden), pa je bla trgovina zaprta. Pa po nekaj potrebščin za šolo sem šla in ene priboljške za Canija, ki naj bi jih po mnenju nekaterih alergiki smeli. Bomo videli, tako ali tako razmišljam o krvnem testu, ki bi pokazal, na kaj je alergičen, stane pa 300 evrov. Jutri moram klicati v Kromberk da mi povejo natančneje. Potem sem kupla statve za perlice, oprala perilo in Canijevo postlo, jedla filano papriko in pregledala nov Ikein katalog, Moje stanovanje, Brava Casa in Ona.

Še en mesec počitnic je pred mano. Bliža se moja dvajsetka ;))))).

Ni komentarjev:

Objavite komentar