16.9.09

the day September 16th

Najprej bi vse najboljše zaželela Rudyju, ki je včeraj praznoval svoj 4. rojstni dan. Vse najboljše in še na mnoga leta***** ti želita Anja in Cani.











Potem naj se opravičim svojim rednim spremljevalcem (za katere vem, da jih je že kar nekaj), ker zadnje čase nisem nič objavljala ampak je preprosto zmanjkalo časa.
Vmes je bil buban še Cani (preveč eritrocitov v krvi- najverjetneje dehidracija, saj je pes povsem normalen že po elektrolitih) in nisem zmogla vsega hendlat. Danes pa je tak rainy day in sem home alone in sem happy in zato sem si vzela čas za blog.
Pravzaprav dnevi niso nič posebnega- komunikologija še čaka na svoj začetek, ampak se pa bliža konec. Konec počitnic. The best holidays till now. Nature. I'm lovin it!
Zjutraj sva bila s Canijem zunaj, tudi, če vreme ni kazalo najbolje. Oblekla sem ga v dežni plašček in odkar pije te vrečke je poln energije in bi kar laufal. Tako sva šla ven, spet sem kar plavala od prelepega vonja listja. Obožujem jesen, pa čeprav se vreme malo sfuži. Je že tako, da je narava največja umetnica ne glede na letni čas.









Jea, mummy is home!

Ni komentarjev:

Objavite komentar