5.9.09

nova frizura

Hvalabogu je včerajšnji grozni dam hitro minil. Čeprav je bil to moj rojstni dan četrti september, sem samo čakala da mine. Že zjutraj je bilo čudno, ker je fotr ostal doma. Ima namreč bolniško, ker ga križ tako boli, da lahko bogi leži samo v postelji. Groza.
Potem se je ponoči ulilo in treskalo da je kaj. Zjutraj sva šla s Canijem na na pol deževen sprehod. Potem sem ga okopala s Plivaspetom in sva šla h vetu po hrano in pokazat še rdeče izpuščaje. Spet ima seveda probleme z žlezami. Ko sem vozila nazaj iz Ng pa sem misla, da umrem. Najverjetneje se je utrgal oblak in je bil sodni dan. Cestišče je bilo polno vode, ki je segla do pol avta, da sploh bremzati več ni bilo mogoče. Vidljivost je bila na nuli in res v takem še nisem vozila. Si ne predstavljate. Pri Gostolu se je pa skoraj ograja utrgala na moj avto, tako da je vame butnilo vse bližnje kamenje in travo in mi k sreči (skoraj) ni poškodovalo avta. Ko sem prišla domov, sem se mogla najprej umirit. Starša sta mi kupila prekrasen Ginseng, babica orhidejo in 100 evrov, Teja pa mi je zašila super torbico z Mikijem in Mini, kupila štemplje za izdelovanje in rožice za na škatlice, tadruga Teja pa mi je darilo dala že dan prej, ko sva bili pri njej, za kar se ji tukaj še enkrat LEPO ZAHVALJUJEM, da mi je omogočila dostop do interneta, peljala mojo košaro do prvega in drugega mehanika in jo shranila. Res TEJA HVALA ŠE ENKRAT, tudi za darilce in pripomočke- vosek, vžigalno vrvico, lepo čestitko, okrasek iz filca, reliefne žige, okvir iz Ikee in ščipalke iz Kika! Res sem bila ful vesela vsega. Največ mi pomeni tisto, kar človek naredi sam.

Je pa današnji dan odtehtal za včerajšnjega ;). Zjutraj sva imela s Canijem lep sprehod, tudi z Boltom sta se lepo igrala. Vadila sva za RO in bbh vaje, pa popoldne smo bili zunaj v brrr burji :). Dopodlne pa sem se spravila k frizerju, tako da imam zdaj spet franžo, krajšala sem konice in dala svetel preliv. I like it ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar