21.9.09

zdravje je vse

Ja tako je. Danes smo bili spet pri vetu. Tokrat sem se premagala in sem klicala šele ob devetih zjutraj, da sem vprašala, kdaj delajo. Ker ponavadi imajo že 10 mojih klicev preden sploh začnejo delat. Ampak ok. Sem pač nevrotični lastnik, pa ne kar tako, ampak zato, ker sem imela z določenimi veti slabe izkušnje in od takrat težko zaupam. K sreči je bilo vse v redu. Najprej naj Žabico pohvalim, daj je bila zelo pridna in je pustila dat kri. Tako priden še ni bil. Smo bili hitro fertik, potem je ostalo samo še neznosnih 15 min čakanja na izvide hemograma. Saj ne, da sem se v teh miutah spotila bolj, kot na celotnem današnjem sprehodu- pa je blo vroče. Ker meni drugač ni nikoli vroče, ampak danes je pa blo. Cani je torej bil /diagnoza:dehidracija/ dehidriran. Kar pa je spet povzročilo njegovo hormonsko stanje. ''Špara'' namreč urin zato, da potem preko sline markira. Nemeprašat ampak tako pač je, se ne spoznam na elektrolite, čeprav mi verjemite, da sem vse preštudirala. Šla sem po knjige in tudi na netu vse prebrala kaj vse bi lahko blo. Sama sem mnenja, da je šlo za kombinacijo vsega: vroče podnebje, vožnja, klima, suha hrana, hormoni in luna. No potem pa sva šla še v Qlandio. Odkrito povedano nisem pričakovala, da me bojo pustili s psom notr. Pa so me. Skoraj povsod, razen v NewYorkerju pa še ta me je vsaj plačat pustila. Sem pa dobila ziljon lepih stvari. Res že dolgo nisem nič zapravila in sem bla prav vesela, da sem dobila tako lepe reči:
- Snoopy roza majčko na zadrgo
- 2 tanki Snoopy majčki z dolgimi rokavi
- plišastega pudlja... vem, da jih mam že preveč, ampak nisem se mogla upret, in ta je res najbolj podoben mojemu
- eno zeleno majčko s kratkimi
- uhane zelene rožice
- najlonske kostke za Canija

Ko sem prišla domov mi je blo še pod vplivom Gorice ful vroče. Ampak je bil pa pozitiven day. XD

Ni komentarjev:

Objavite komentar