3.10.09

bloganje


Slabo mi gre tole bloganje od rok. Že dolgo nisem nič objavila in se s tem opravičujem mojim zvestim bralcem. Preprosto ni bilo časa. Cel teden sem bila v Ljubljani na full-u 7ih-21ih, tako da sem konec dneva samo še v postlo cepnila. Ni zneslo. Jutra v Ljubljani so strašljivo meglena. Again. Se pozna, da je v kotlini in nič ne popiha. Tako, da se ne vidi na par metrov. Nekako bolj svetlo postane okoli poldne, ko se ta hudič dvigne. Veliko dela imam s čiščenjem in pospravljanjem stanovanja. In ja, sprejela sem še en sklep- nikoli ne bom imela hiše. Glede na to, da patološko pucam že vsak las (zakaj mi zadnje čase tako izpadajo?) na tleh in sesam vsak dan, pomivam po tleh in čistim, nebi zneslo pucat bajte. Občudujem pa tiste, ki so tako flegma, da zelo malo čistijo. Ob ponedeljkih in sredah hodiva na bbh, ob četrtkih pa na rally, ob petklih imam smotan faks kar do pol štirih in grem šele potem po polžje domov, saj je takrat grozna gneča na obvoznici. Sem prav utrujena od tempa. Ampak bo, se da če se hoče. Cani je ok, ta teden sva bila pri vetu in mu je sšistil žleze ter dal antibiotike. Imel je toliko sranja, da se mu je že gnojno zagnojilo. Še vedno se praska in grize, tako da sem mu zdaj samovoljno menjala dieto na z/d.
Kaj več pa popoldne ali pa jutri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar