9.10.09

so busy baby


Že nekaj časa se ne oglašam,ja, sem mrknila ;).
Faks me je absolutno zaposlil. Joj in groza. Na faksu sem skoraj vsak dan do 16h. Kar pomeni, da se zmatrana. In kar še pomeni, da ob tej grozni uri, ko vsi navalijo ven, čakam za plačilo parkirniine (ki je mimogrede vedno višja in neusmiljeno prazni moj takvin) ene pol ure in se potem še cjazim v gužvi do stanovanja pol ure. Prav lepo znese, da kosim šele ob pol petih. Tudi Cani je že lačen. Ampak se bo treba navadit. Fdv ni šala. Potem imam ob večerih še treninge v pasji šoli, tako da zvečer skoraj umrem od izčrpanosti ;). Dajejo nam ogromno dela- vsak profesor zahteva individualno, prav tako skupinsko nalogo in sprotno predelovanje snovi, tako, da se ne vidim več ven.
Je pa še nekaj pozitivnega ta teden. Dobili smo izvide Bicom testa in pokazalo je, na kaj je alergičen. testrali smo pri Nabergoju s pomočjo sline. Tako da zdaj uvajamo en dnevni obrok kuhan in probamo čim bolj naravno. Zelo močno alergijo ima na briketne pršice, sojo, perutnino, svinjino, mleko in jajce. Počasi navajamo na presno.
Sem pa že včeraj pozno zvečer prišla domov (pred Kmetijo ;)) in danes špricala statistiko. Enostavno ne znese več časovno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar