22.11.09

v pričakovanju


Pa saj je že vse okrašeno. Prav zgubi svoje bistvo. Bliža se december. Taratatala

Prva stvar, ki je nova in jo je treba updatat je, da mi je crknu likalnik :/. Prepričani smo bili, da je to zaradi pretrde vode (v Lj je namreč še enkrat trša kot na primorskem), pa se je izkazalo, da je šel mehanizem, ki regulira gretje. Glede na to, da je likalnik Boschev in je bil sto evrov, tega nebi pričakovala po slabem letu uporabe.
Drugo, Cani ima mogoče vneto eno uho. Ne vem, ali je res ali ne, ker nič ne otresa, praska ali smrdi. Je imel pa precej rjavega na zunanjem uhlju, tako, da bova šla ta teden k vetu.
Tretje, noro lep je novi oglas za pakete povezane. Res čestitke. Mobitel zna z oglasi. Ali pa zna agencija, ki jih dela. To, da so vključili Pilon je res super. Hvalabogu nisem tam kupila flata.
Četrto, zakaj se vsi delajo, da ne gledajo Kmetije? Sama priznavam, da jo pogosto gledam, ker pač ni drugega. Pa tudi zato, ker si jo prisiljen gledati, potem pa te začne zanimat. Ne pa, da vsi zmajajo z glavo češ ''kako je to lahko najbolj gledan šov'' jaz tega nebi nikoli, potem pa jih vidiš, ko v odmorih berejo kmetijske članke na netu. wtf
Petič, upam, da mi bo ta teden uspelo met predstavitev pri civilizacijah (ta teden je namreč odpadlo), ker bi se rada rešla staroselcev.
Šestič bi povedala, da se počutim precej bolje, kot sem se. Imam več energije, manj sem izčrpana od vsega, zahvaljujoč tabletkam.
Sedmo, danes popoldne grem v Ljubljano. Vikend pač, kot vsak. Ta teden bo dolg, ker se vračam šele v petek zvečer, pa saj gre hitro okol ane?
Osmič o jaaa :) učeraj sem ustvarjala. Sem si vzela čas zase (in za prihajajoče praznike) in sem nardila nekaj okraskov iz stiroporja v kombinacji z dekupaž, pol jelenčkov, božičkov in kupla že eno in pol darilo ;).
Cani še ne vem, kaj bo dobil, prav tako ne domači. Mami bom najbrž kakšno naravno kozmetiko, ki je bila dobro ocenjena, fotru pa nimam idej :O. Mogoče nogavice kot vsako leto (te vsaj nosi). So pa predlogi dobrodošli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar