24.12.09

dan pred božičem


Bliža se čarobni čas.
Počitnice so tu, čeprav se trudim biti čim bolj produktivna, da bom imela potem manj dela. Kljub vsem okrasitvam se mi letos zdi tale božič precej posiljen, ljudje kupujejo kot za stavo da bi nekaj stisnili, ne zdi se mi več, da se ga kdo sploh veseli, kot včasih. Meni so draga darila totalno out in veliko bolj cenim, če mi kdo kaj lepega majhnega podari. Še grelne rokavice bom vrnila, ker je firma totalno čudna pa tudi rokavice ne izpolnjujejo pričakovanj. Tako lahko rečem, da letos sploh nisem nič dobila (razen Tejinega darila- punčke, okraska in čokolade). Bojim se, da bodo čez dva tedna trgovci že pirhe metali za mano (glede na to, da imajo v Kiku že vse za valentinovo!, ravno včeraj sem kupila žličke v obliki srčka :P). Imam pa občutek, da je zaenkrat manj petard, kot prejšnja leta. Sama nisem navdušena nad temi izdelki, sploh zato, ker so nevarni in lahko prestrašijo živali. Imam srečo, da se moje ne bojijo, poznam pa primere, ko je lahko kar grozno.
Danes sem poslala še zadnje dokumente, ki sem jih morala na faks (seminarsko, eseje), tako da upam da sem za letos konec z obveznostmi in uploadala plakat (ki sicer ni bogvekaj), ki smo ga morali narediti za vizualne :S. Ne obvladam pač photoshopa in je že samoumevno, da je naloga zastavljena tako, da bodo najbolje ocenjeni tisti, ki imajo poznanstva s kom, ki program obvlada.
Drugače pa imamo precej deževno. Pada že vse dni in napovedujejo da bo še. Svarijo pred povodnijo, da bodo ogrožena življenja. Da bo božič ja še bolj depresiven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar