1.1.10

novo leto

Vstopili smo v novo leto, 2010, ki bo zaradi določenih stvari še posebej posebno. Na vsako novo leto je treba gledati pozitivno, čeprav sem ga sama bolj klaverno začela :o( (v postelji z neznosnimi bolečinami v hrbtenici in tiščanjem trebuha, kot invalid se nisem mogla niti premaknit in niti poklicat koga). Hvalabogu mi je uspelo zaspat, tako da so bile trebušne muke manjše.

Cani je bil darila vesel in Natural diet je res super (čeprav je vonj ogaben), moram reči, da je res kvaliteta. Tudi psi ga imajo zelo radi, tako da bomo z veseljem poskusili še kak drug okus.
Drugače je deževno, sneg kje si? Božički so dejansko groteskni. Plezajo na strehe v tem dežju in megli, kar za moje pojme niti malo ne pristoji zunanjim razmeram, zato letos pri nas zunaj nismo imeli okičeno. Tudi svojo smrečico v sobi sem ravnokar pospravila. Sicer res zanjo ne potrebuješ več kot 1 min :oP. Smsi seveda dežujejo že od včeraj. Sama bi vsem zaželela predvsem čim več dobro izkoriščene sedanjosti. Ljudje se v 95 procentih svojega časa nepotrebno obremenjujemo s svojo preteklostjo in prihodnostjo, ob tem pozabimo, da je treba živeti za sedanji čas. Konec koncev nihče ne ve, koliko časa bo dočakal. Nesmiselno je nergati nad vsem. V vsaki stvari se najde kaj lepega, čeprav sem tudi jaz pogosto bolj depresivno razmišljala.

Vsako leto je lahko lepše od predhodnega, kar je odvisno od nas samih.



Ni komentarjev:

Objavite komentar