8.2.10

pomlad

Blog posodabljam, bela pravljica je odsla in odpiram nov lejbl ''pomlad''. Rezultatov izpita še kar ni :_( tako da še vedno ne vem, ali sem naredila ali ne in ali imam počitnice ali ne. Tudi asistent ne odpiše, tako da smo prepuščeni nemilosti.

Berem tule v enem prispevku cene psihoterapij pri nas. Ena ura naj bi stala okoli 8o evrov in glede na to, da bolniki potrebujejo nekoliko več kot eno uro, si psihoterapevti zajeten delež pospravijo v žep. Verjetno v enem mesecu zaslužijo toliko, kot povprečni zaposleni v enem letu. Če pri tem odštejemo to, da so nekateri totalno zanič po izkušnjah pacientov, lahko zaključimo, da je za zdravje pač ''vredno'' še kako globoko seči v denarnico. Če le pomaga, zakaj ne.
Sama sem zadnje čase vedno bolj pristašinja alternativne medicine. Pri tem seveda zdravnikov ne zanikam, menim pa, da so včasih preveč konzervativni in arogantni. Sama že nisem bila zadovoljna z zdravstvom pri nas :/. Kolikor sem imela izkušenj, preveč mehanično gledajo na človeka. Včasih bi se lahko bolj posvetili in holistično jemali vse skupaj. Ne pa, da te obravnavajo kot ''stroj sa greškom''.
Pri mojem ekcemu&alergiji se je namreč izkazalo, da so bile vse dodatne preiskave (3 testiranja okoli 100 evrov plus pregled) popolnoma brez potrebe, ker bi že osebna zdravnica znake morala prepoznati. Šlo je za tipično obliko. Pomagat se ne da. Razen z izogibanjem potencialnim škodlijivcem, ki so pri meni:
- aditivi v živilih
- deodoranti
- pralni praški
- šampon
- umetne arome v kozmetiki
- tisk
- čistila
- korenje, kivi, čokolada, hibiskus, ginseng, paradižnik (gluten in laktoza v prevelikih količinah), zelena
- mraz
- mačji epitel
- pršice
- cvetni p., pelodi
- lateks, sintetika, barvila

Gotovo sem še kaj pozabila, to pa zato, ker se alergenom in stvarem, ki mi ne pašejo, že rutinsko probam izogibat. Kozmetika je itak vsa iz lekarne (Eucerin ali dekspantenol), dišav ne prenesem, pucam kolikor se da.
Sem bila pa pridna in sem včeraj pobrisala ves prah v sobi in umila svoje okno. Mami je umila naša gromozanska okna v dnevni, da se Cani spet lahko sonči.
Glede na to, da imamo v družini tudi luskavico, lahko kasneje tudi to pričakujem. S kožo nimava glih odnosa ;).

Danes zvečer grem v Ljubljano. Jutri imam zagovor naloge. Upam, da cesta ne bo taka kot včeraj, ko je šel tja tata in naletel na samo poledico, kamenje in pesek :(. Groza.

Ni komentarjev:

Objavite komentar