21.4.10

počitnice

Sociologijo sem pisala pet. Pa tako sem se učila, praktično sem imela občutek, da mi je šlo dobro, pa ni zneslo za pozitivno, sicer pa letos že tako bolj pešam. Tako je, ko ima človek celo gnezdo na glavi in slamo namesto možganov. Letos se res ne počutim na tem faksu. Kaj morem, očitno bi morali za izpit res študirati devetdeset ur (kot pravi profesorica). Pa še angleška skripta je, tako da zna Durkheim fajn zamorit. Pogosto nisem prepričana, ali stvari razumem smiselno.

Sem pa šla v nedeljo v Ljubljano. V ponedeljek smo izvedeli rezultate kolokvija, imela naj bi fokusno skupino s puncami in so mi odpovedale :S. Samo še dve sta ostali, torej je bilo brezveze organizirat fokusno skupino. Sama sem dobronamerno že imela pripravljen diktafon in darila, da bom vse skupaj imela, pa ni šlo. Pa nič. Je pa dejstvo, da ne vem, kako bom rešla. Sredi maja moramo namreč že oddati analizo.
Potem sem usti dan pri angleščini imela skenslano svojo predstavitev, ker mi je profesorica again ni popravila. Pa sem hodila na faks brezveze. In po tem naj bi imeli z njo GU, ker smo skupina, ki bo na vrsti za predstavitev, pa je pozabla :S. Zvedela sem šele takrat, da mi naslednji dan odpade JsO, tako da sem šla po angli kar domov na primorsko. Torej brezploden odhod v Ljubljano ta teden, tudi pri Otr ne smemo več dobiti fidbeka nazaj, ker nam je anketo že dvakrat popravil (samo tolikokrat smo upravičene). Da ne omenjam, da pri Piaru je z nami v skupini ena, ki je letos še ni bilo blizu, seveda pa jo lepo podpisujemo pod skupino.

Ni komentarjev:

Objavite komentar