30.4.10

zeliščni vrt

Pozdravljeni,

po dolgem času se spet oglašam.
Hja, sem kar zaposlena. Tudi utrujena.
Tele počitnice niso prav nič počivajoče :/. Hvalabogu smo imeli vsaj vreme, da se je dalo dihati.
Trenutno se učim Osnove tržnega raziskovanja, ker imam v sredo test :(. Nisem ravno navdušenec nad ogromno ''trdimi'' podatki, ki jih predstavlja profesor. Dobesedno vsa snov zajema marketinško raziskovanje, vključno z metodami (in njihovimi podpodmetodami), tako da ni nič praktičnega, sama piflarija, bljak. Res se je težko to učit.

Poleg tega bi imela še zilijon drugih obveznosti (npr.krajši pisni izdelek za JSO), pa ne znese. Letos mi ne gre tole. Upam, da bo poleti boljše.

Sem pa odkrila, da me sprošča vrtičkanje ali konkretneje zelišča. Naredila sem si zeliščno gredico, tako, da moja zbirka zdaj zajema:
1. poprova meta
2. maroška meta
3. navadna meta
3. timijan
4. plazeči timijan
5. drobnjak
6. lotos
7. bazilika (3 vrste)
8. zelena
9. rožmarin
10. sivka
11. okrasna sivka
12. 100-letna čebula
13. majaron

Deguja sta ok, v nedeljo gremo v Lj. Je pa prišel ta teden Moj pes, v katerem je bil članek o teh malih živalicah in ugotovila sem, da ju hranim s popolnoma napačno hrano! Najraje imate prepečenec, kosmiče in sadje, česar ne smejo. Jedli naj bi le ušive pelete (ki jih by the w. ne marata) in pa posušena zelišča.

Cani je dobil Swamp Cooler, to je majčka, ki jo namočiš in potem kristali, ki so v njej, izhlapevajo in deluje po principu klime, da psa hladi. Stvarca dejansko deluje, danes ni nič molil ven jezika.

Naša vlada pa no comment. Niti Kresalovi niti Pahorju več ne verjamem. Očitno pri nas propada gradbeništvo, farmacija, zdravstvo, politika in ekonomija. Vsi so med seboj povezani, zase imajo svoje kriterije. Sami se zabavajo.

Drugače pa sem imela danes na obisku Tanjo, dala sem ji darilo- golden retriever wall sticker, kompletek z Miki Miško in knjigico o psih. Stara bo že štiri, saj ne morem verjet! Pa povedala je, da si želi morskega prašička (sicer živega), ampak so ji ga obljubili šele, ko bo lahko skrbela zanj, zato sem ji dala v dar plišastega.










Ni komentarjev:

Objavite komentar