25.7.10

jaz lahko

Pozdravljeni ljubitelji mojega bloga. Zadnje čase se redko oglašam, a vseeno kar dosti dogaja. Lahko rečem da bo te počitnice najverjetneje spucana cela hiša. Z mami imava že mesec nekakšen virus pospravljanja, ki je očitno nalezljiv tudi na druge družinske prijatelje. Nared je že podstrešje, ki je bilo res potrebno trde roke, saj se je gotovo vsako leto odkar smo v hiši (kar pa je že več kot deset), nabralo kak m/2 krame, ki jo je bilo treba znositi iz hiše, preden se vanjo naseli kak termit. Sledila je obdelava lovske sobe, kjer sem naredila selekcijo knjig in vse lepo zložila v vrsto. Zadnje dni si da mami opravka s kuhinjo. Sama sem uredila zdravila, računalniško sobo, moja pa je itak vedno kot iz škatlice :P. Vmes moramo seveda budno spremljati tamalga, ki je fasal neko kurčevo pršico. Zdaj je tako cel rdeč po koži, pomagal bi edino Frontline, ki pa mu ga ne smem dat, ker je ravno ta teden dobil svojo ampulo :S fakin šit.
Počitnice bom preživela doma, saj nikamor ne bomo šli. Pa saj nisem tisti tip, ki bi imel občutek, da si pa nujno zasluži poletno potovanje. Seveda bi kam šla, ampak če je to najhuje, potem se da preživet. Saj gremo vsak dan na lep sprehod.
Vmes smo imeli tudi metalcamp (ki ga BTW ne podpiram). Zdaj je seveda bolje, da se pol leta ne bližamo Sotočju. Uživam tudi v branju knjig in pravim, da dobre vedno govorijo sameodsebe :P.
Na vrtu pridelujem paradajze, bučke in ohrovt.

Ni komentarjev:

Objavite komentar