22.9.10

Bučenica na lep dan again

No pa pojdimo po vrsti. Včeraj sem bila pri Klemnu frizerju in me je pobarval in malo skrajšal lase. Kljub strahu, da bo šlo preveč mojih las, me je lepo poslušal in ni pretiraval s šišanjem. Na koncu se mi je zdel izgled v redu, tako da bom šla drugič najbrž spet k njemu.

Druga stvar, ki se dogaja, je, da se resničnostni šovi kar vrstijo. Kar naenkrat imam premalo časa, da bi si vse pogledala. Danes so npr. Gospodinje in Top model hkrati :/ tako da bom gledala drugega, ker je prvič, ostale pa snemala in pogledala ob priliki. Začel se je tudi Super model Slovenije, ki je zanimiv. Sicer se mi zdi vloga modela totalno odpaljena in sama nebi nikoi pristala. Nekateri pa imajo pač željo, a pomojem tak poklic uniči tvojo dušo. Tudi dokumentarci, življenjske zgodbe niso slabi, kmalu bo pa še bb slavnih (za katerega so me btw včeraj klicali, če se mislim udeležiti, ker sem na netu nekaj klikala). Seveda sem odklonila.

Danes pa je bil spet en fajn sonček, zato sva jo popoldne s Canijem mahnila na Bučenico in po grebenu do cerkvice, kjer je bilo prav zanimivo, saj smo bili skupaj z enimi, ki imajo bavarskega b. in jazbečake, tako da smo se naigrali.

Kmalu bo Ljubljana, na katero pa se bom itaq mogla navadit, saj bom tam ----------------- do pokoja!






Ni komentarjev:

Objavite komentar