5.9.10

dolg

Mislim, da sem dolžna kar nekaj objav. Kot prvo, smo bili včeraj pri klopci. Seveda je bilo za moj rojstni dan nekam treba na izlet :o). Našla sem celo tri gobe, ki sem jih dala babici. Da ne omenjam, da se v okolici Tolmina dobi tudi do 100 jurčkov/dan. Upokojenke jih veselo grabijo. Sama nisem nek strasten gobar oz. prav nič nočem imeti z gobami. Torej jih ne jem in ne nabiram! Zato nočem popustiti, ko me ljudje silijo, naj jih probam/nabiram. Sem že vsakemu povedala da jih ne maram in ne mislim pomagat iskat, da pa me lahko pokličejo, ko bodo nabirali ciklame. Dan je bil mrzel, ravno fajn za v hribe. Sedaj je dosti manj soparno, ni vlage in vročine.

Popoldne je sledilo slavje. Nisem vabila nobenega, kot že nekaj let ne. Za darilo sem dobila eno ciklamo, orhidejco, denar, slikico in kodralnik las (vroča krtača). Od vsega sem, pa naj zveni kakorkoli, še najbolj vesela denarja. Vzela ga bom na izlet v Pariz in mi bo še najbolj prav prišlo. Preveč je šare, ki jo ljudje kupujejo slavljencem zato, ker pač čutijo, da morajo nekaj prinest. Že stokrat sem ponovila, da sama ne rabim nič. Še najbolj sem vesela, da se kdo spomni name in mi čestita (pa ne tako mehanično preko interneta, ampak po telefonu/v živo). Torta je bila dobra :oP. Vsako leto mi jo speče gospa Jurančičeva, sicer so več ali manj vedno na isti način, samo številka se iz leta v leto spreminja :( (veča). Kar ne morem verjet, da sem zdaj že po vseh kriterijih odrasla.

Mi je bil pa od vedno všeč datum 4. september. Nekako čutim, da je to pravi dan zame. Je samo moj dan. Lahko zapomnljiv. Naj pa povem, da imam bratranca in sestrično, ki sta rojena na petek trinajsti (13. maj in 13. september). Sicer nisem vraževerna in niti malo ne vrjamem v ta sranja.

Popoldne, ko se je malo poleglo, sem še (skoraj vse) spakirala in spravila v kovček. letalo imam zgodaj zjutraj na četrtek, pridem ponoči v nedeljo. Najbolj se veselim Louvra, Eifflovega stolpa in gradovov v Loari. Včeraj sem gledala da Vincijevo šifro, ki me je razočarala. Če ne bereš knjige ti očitno ni dovoljeno razumeti filma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar