19.1.09

Imam 3 nove, mlade skakačice.

Danes je spet (bil je) prvi delovni dan v tednu. Zjutraj sem vstala okoli pol osmih, saj sem sklenila, da bom danes izpustila prvo predavanje, ker je itak zadnjič. Tako sva šla s Canijem okoli osmih lepo na Žače, pa še malo sončka se je zjutraj kazalo. Potem sva si šla malo ogledat sosesko BS3 in tiste bloke, ki so tam. Nikoli ne veš...mogoče kdaj pristanem tam. Soseska mi je ušeč, študenti pa se itak ponavadi ful selijo sem in tja in spet sem in tja. Potem je doma sledilo pranje tačkic in sušenje dlake. Šla sem tudi v trgovino in se neki učila ekonomijo. Okrog 12h sem šla na angleščino. Po tem pa sem vzela taxi in se odpeljala v Šiško v Tukano in kupila 3 skakačice. Glede na to, da je to že moja četrta generacija skakačev, se lahko pohvalim s svojimi izkušnjami na tem področju. Ja, to je prov res- s skakači imam ogromno experience! Tokrat sem se odločila za 3 bele punčke- prvič imam bele, in prvič same punčke. Najprej sem v petem razredu dobila 2- Tijo in Taja, za tem sem imela Šnukija in Frikija, za njima sem imela Fiorenzota, Renee-ja in Bacciota- slednjega imam v Tolminu še vedno. Zdaj pa imam še 3 punčke- za katere še zbiram imena. Mimogrede- če ima kdo kakšno dobro idejo v zvezi z imeni malih živali, naj mi prosim sporoči. Potem, ko sem opravila vse zadeve v Tukanu (seveda se nisem mogla upreti še pasji skodelici, a sem že omenla da sem mu včeraj na razstavi spet kupla bundo za 40 evrov??! ampak ok, sem se zbarantala za ceno...originalna je bila okoli 70 evrov! ), sem šla še malo v Kik. Kupla sem ene trenirka hlače in seveda, igračo za Canija. Pa ful zanimivga plastičnega psa na palci, za zataknit v zemljo. Pes je v poziciji, ko kaka, spodaj pa piše oz. je narejeno iz plastike ''No!'' ...in je namenjeno temu, da pač ljudje zapičijo to na kakšne vrtove, kjer lastniki ne pobirajo iztrebkov za svojimi psi, jaz pa sem si to lepo zapičila med rože na balkonu in imam psička za smešen okras. Potem sem prišla s taksijem nazaj v stanovanje, skakačke namestila v kletko in skuhala kosilo. Potem sem se učila ekonomijo. Sčesala sem Canija in ga peljala lulat. Pa z mamo sem govorila po telefonu. Pa malo prej sem še ob televiziji zlikala perilo. Tko je, ko človek skrbi sam zase ja :) pa še za izredno pridnega pesjana in 3 miške povrhu. Uf, ni mi lahko ;) ... šala! Tole pa so slike skakačic: In še Cani z novo budnico:

Canijeva nova igrača iz Kika za 1 evro:
Dekica:

Levji ljubljenček:

Ni komentarjev:

Objavite komentar