20.1.09

Neprespana noč.

Slabo sem spala!!! Včeraj zvečer okoli 22h se je stara soseda, ki živi v majhni sobi oz. kot nekem stanovanju poleg mene, začela spet dret in tokrat tudi butati po steni in vpila kletvice. Ženska nikakor ni zdrava in bi jo mogli nekam peljat! Baje da sicer ma enga sina, ki pa sploh ne prihaja več. In je baje še bolj čuden. In ena prijazna soseda mi je rekla, da stara Mlakarjeva od skoz psuje čez vse. DISASTR! Jaz ne morem več tko no. Bolje, da ne napišem, kakšne besede mi je vplia. Da ne omenjam, da je ženska dobesedno zabarikadirala vrata in zvonec, da je kdo nebi motil, nič ne hodi iz stanovanja in ima vedno rolete dol (živi kar ob luči). Zaprejo naj jo nekam v eno ustanovo, ki je za take primerna. Čene bom še jaz postala bolnik ob taki sosedi!

Sledilo je jutro. Najprej jogging na Žalah. Jutro je blo še začuda napol sončno, čeprav je po potkah že brozga zaradi relativne otoplitve. Potem sem pospravla po stanovanju in si oprala lase in začelo se je- PRAVO ...juhhhuuu :((( in sem dobesedno cel dan preživela ob knjigah, zapiskih in izpiskih od tega predmeta. Vmes sem peljala Canija lulat in ga sčesala, pa malo prečekirala net in ene trikrat govorila z mamo po telefonu. Ampak sem se res zelooo veliko učila in upam, da tudi naučila danes. V torek ob 9:00 pa imam izpit. In to bo prvi izpit.
V četrtek ob 20:00 pa imamo še kolokvij iz ekonomije. Za katerega tudi upam, da že kaj znam!!!
Moram začet bolj zaupati vase. Mja...to zveni kot kakšna novoletna zaobljuba, ampak je dejansko res.
Aja...skakačice pa so super. Pa lep pozdravček!

Ni komentarjev:

Objavite komentar