13.1.09

Kultura pa taka.... ;)

No, pa se spet oglašam. Včeraj nisem pisala, ker enostavno ni zneslo in nisem imela časa. Že tako sem bila cel dan non-stop nekaj v moovingu in sem zvečer enostavno ceplna na kavč in nisem uspela updatat še bloga. Včeraj dopoldne sem peljala Canija ven- spet lepo ''jogging'' po zasneženih Žalah. Potem sem imela še predavanja. Vmes sem bila fraj in sem šla v trgovino. Potem sem po predavanjih prišla v stanovanje in počakala, da je ob 14:00 prišel moj stanodajalec, da sem mu plačala najemnino za naslednji mesec. Vedno namreč rada plačam vnaprej, pa čeprav smo dogovorjeni, da pride po denar enkrat do dvajsetega v mesecu. Sem pač človek (ki je poleg vsega ostalega tudi perfekcionističen) in imam rada stvari narejene po planu in vnaprej. Tako je tudi s poravnavanjem kakršnihkoli finančnih, pa tudi drugih obveznosti. Potem sem bila nekaj časa še v stanovanju, popoldne pa sem že spet letela na faks. Ob 16:00 smo namereč imeli prostovoljne, dodatne, utrjevalne vaje iz ekonomije. Pa sem presodila, da mi bo koristilo, če grem, in tako neumorno pisala in poslušala uro in pol. Glede na to, da je zunaj tako mraz (tudi čez dan kar krepkih -8 stopinj Celzija), na faksu pa je zelo vroče (beri: prevroče in preveč slab zrak), je za človeka zelo nezdravo, ko iz faksa butne ven na mrzel zrak in obratno- ko ga z mrzlega in svežega zraku kar zadene, ko vstopi na preveč kurjen FDV. Pa kaj hočemo. Še vedno bolje kot v gimnaziji, ko smo v učilnicah dobesedno zmrzovali in sedeli v bundah. Malo zmernosti prosim!!! Srednja pot naj bi bila vedno najboljša. Aja pa včeraj je profesorica od vaj od predmeta Temelji komunikologije tudi objavila rezultate eseja, ki smo ga pisali decembra pred prazniki. To je pogoj za pristop k izpitu. Pisala pa sem 0 , kot večina. To pomeni, da smo pisali ''normalno'' dobro in da gremo na izpit nevtralni. Možne ocene so bile namreč samo -1, 0 in +1. Glede na to, da vem, da sem snov znala dobro in, da mi je ležala, ter da sem popisala sleherni košček lista, ki mi ga je dala, lahko rečem, da je ocenjevala zelo strogo in da sem lahko srečna, da si nisem prislužila še kakšnega minusa. Pri takih nikoli ne veš. It's all an illusion. Po vajah iz ekonomije sem prišla domov, peljala Canija lulat, se dala v pižamo in gledala televizijo. Okrog devetih sem šla spat in tokrat res lepo spala, saj sem v sobi pustila majčkeno odprt radiator zato, da se sredi noči ali pa zjutraj nebi zbudila v ledenih dekah, Cani pa v svoji košari. No, pa sem tukaj danes. Za mojo prenosno škatlico, čista in spočita, naspana in razmigana ter v fazi učenja. Trenutno čekiram Facebook in novice, pa malo MSN-jam. Danes popoldne ob 16:00 pišemo kolokvij iz Jezikovne kulture 1. OK, kakšna kultura pa je to? Očitno je pojem kultura zelo relativen in nikakor ni omejen samo na kulturne vzorce v neki družbi ali pa skupnosti. Pri tem predmetu se pač učimo o slovenskem jeziku- v prvem delu semestra in na prvem kolokviju smo imeli glasoslovje, prevzemanje besed, veliko in malo začetnico, lastna imena, pisanje skupaj in narazen in podobne zadeve. V tem kolokviju pa pišemo zvrstnost, lektoriranje besedil in rabo slovarja SSKJ. Oh ja... in Anja se more to naučit. K sreči sm bla že prejšnje dni pridna in sem pršla vse skozi že večkrat plus še rešila naloge, ki jih mi nismo. Sama sem se vajena učiti večinoma iz svojih zapiskov. Tako je bilo tudi v gimnaziji, kjer so vedno vsi kopirali snov in zapiske od mene in mi pravili '' Ej Anja, jst se ne morm učit drgač kkr s tvojih zapiskov. Se v njih bolj znajdem in lažje naučim kot iz svojih. '' In vedno sem posojala in posojala, ljudje pa so kopirali in kopirali in pogosto nisem bila deležna niti besedice ''Hvala'', ah ja...bilo bi res pretežko. Na faksu je snovi ogromno, veliko več kot v gimnaziji. Ampak jaz še vedno preferiram svoje in unique zapiske hehe.
Aja danes sem drugače brez predavanj. Jeeeaa torki rulajo ;) . Tako da sva šla dopoldne s Canijem na Žale. Aja mimogrede, mali kuštravček še vedno otresa z glavo, zato so mi s klinike, kjer sva bila prejšnji teden, sporočili, da naj mu še en teden dajem Otonazol kapljice. Juhuu in spet se bomo borili z njegovo glavo, ko ne pusti in noče dobit zdravil :S !!! Ampak otresa pa veliko manj kot prej, tako da ima verjetno samo še zelooo malo vneta sluhovoda. Ko sva prišla nazaj sem najprej umila njemu tačke in ga posušila. Potem sem si oprala lase in malo pospravila, pa oprala en stroj perila, za tem pa še Canijev kouterček. Cani ima namreč v Ljubljani in doma svoj otroški kouterček, na katerem zelo rad spi in kraljuje. Aja pa še to- zadnjič sem omenjala pametno igračo, ki jo je dobil prejšnji teden. Že nekaj dni nazaj sem se čudila, zakaj je njegovo zanimanje zanjo nekoliko upadlo. Ugotovila sem, da je mali že dobil ven iz nje brikete, tako, da jo je bilo treba ponovno ''napolniti'' in je zdaj lepo spet aktualna. Potem sem se lotila Jezikovne kulture 1. In zdaj grem nazaj. Pa saj že znam kar znam. Več pa tako ali tako- popoldne v praksi.

Držite pesti ob 16:00 !



Ni komentarjev:

Objavite komentar