11.1.09

Konec vikenda. In Ljubljana again.

No, pa je mimo še ena nedelja. Kako sem jo preživela? Uff...sej je šla hitro mimo. No, bom na kratko opisala, kaj se je dogajalo, ker si delam kruhove cmočke z zelenjavo in nimam veliko časa.
Zjutraj sem ustala in šla s Canijem ven, potem sem še nekaj delala za ekonomijo. Vrag naj vzame naloge iz osmega poglavja in popolno konkurenco. Potem sem se učila Jezikovno kulturo 1, spakirala vse za v Ljubljano in po kosilu šla na špancir s Tejo in Canijem. Po sprehodu sva s Canijem spokala še zadnje kufre in se odpeljala v Ljubljano. Prišla sva okrog pol šestih. Potem sem posesala in pomila stanovanje in oprala en pralni stroj perila. Zdaj pa šibam. Kaj več napišem jutri (upam).

pa lahko noč *** jaz bom kmalu zlezla pod odejo***** zgleda, da mi od polne lune oči pospešeno skupaj lezejo hehe :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar