10.1.09

Studies of the mother language.... ugh jea!


Čauuu!

Evo me, spet tuki jst, za računalnikom. Kakšen čudež a?
No, da opišem še, kaj se je zgodilo v zadnjih nekaj urah. Zjutraj sva si s Canijem spet privoščila sprehod v nekoliko mrzlem jutru, čeprav danes zjutraj burja ni pihala, temperatura pa je bila celo malo nad ničlo. Potem, ko sva prišla domov, sem si oprala lase in jih sušila pol manj časa, kot v Ljubljani! Tam imam namreč nov fen za 50 evrov ki suši pol slabše kot tisti doma! Katastroffffa... in ta naj bi bil prav z nekimi ioni, ki naredijo lase bolj zdrave in blablabla! Skratka, žal mi je, da nisem kupla kr enga normalnega, ne pa nekega super duper dragega in kao v redu. Ampak OK.
Potem sem ugotovila, da mi počasi zmanjkuje nekaterih stvari in kozmetike iz lekarne, pa sem mamo poslalala po vse spotoma, ko je šla ven. Rabila sem kremo Bepanthen (kupla mi je Bepanthen plus in ne Bepanthen, tako da to še vedno rabim), kremo za telo Avene', kremo za obraz Avene', kapsule Dominor (za boljše učenje ;) ), šampon Vichy - z zelenim pokrovčkom in tonik za obraz Vichy- roza za občutljivo kožo. Da ne omenjam da mi je skoraj slabo, ko na blagajni prtisnejo vse in znese skor sto evrov!!! Ampak kaj morem, če je pa moja koža tako problematična. Sploh zdaj pozimi me zelo rado vse srbi in pika tudi.
Potem sem se lotla prenašat slike iz fotoaparata na računalnik, a dlje od zgolj misli na to nisem prišla, ker sem kmalu ugotovila, da sem oba USB kabla, ki ju imam, pozabla v Ljubljani in da ne morem prenest slik gor. Nato se je fotr odpravil v Metulja in mi prinesel nov kabel in spominsko kartico, tako da zdaj lahko pogledate fotografije od zjutraj (tale na levi in tale zgoraj, pa še spodaj jih bom nekaj dodala).
Med neuspešnim spravljanjem k učenju Jezikovne kulture 1 sem si privoščila še en rogljiček in čaj- moja pogosta ''dopoldanska malica'' med učenjem ali med blogganjem :) Moji najljubši pa so prav tile:






Kot sem že omenila, imamo v torek še drugi kolokvij iz Jezikovne kulture 1. In je seveda spet tukaj snov, ki jo moramo predelati, jaz pa nimam ravno posebne volje in želje po učenju o SSKJ-ju, zvrstnosti in lektoriranju besedil. Še dobro, da smo se že za maturo vsaj bežno to učili oz. vsaj neke ključne stvari. Z markerji sem si že podčrtala kar je pomembno pa nekako počovico skozi prišla. Pa saj ni težko in glede na to, da sem prvi kolokvij pisala 9 (in to je že 25% ocene, drugi kolokvij je tudi 25% ocene; sledi še izpit iz predavanj ki pa je 50% ocene), računam, da mi tudi drugi ne bo delal preveč težav. Vsaj upam.
Imam pa filing, da bo prihajajoči teden in vsi tisti, ki mu bojo sledili, kar naporen.
Nič, grem jaz in dodajam še nekaj slik:

Cani kaže jezik.













Na snegu.













Jupi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar