23.2.09

Be like a duck.


Danes je zame dan že dolgo in tudi kar dolg..
Ura je točno 12h 14min in jaz sem naredila že ogromno stvari. Tako je, kadar sem jaz pridna.
Ustala sem okoli 7h 20min. Po zajtrku sem peljala Canija na dolg sprehod. Ni več tako mraz, kar me izredno navdušuje in napolni z energijo. Sovražim tistih pod minus 5 stopinj Celzija zjutraj. To je zame preveč oz. za moje roke smrtonosno.
Potem sem si na brzino oprala lase. Šla po odcejalnik za posodo- tja, kamor se namreč s Cankotom seliva danes, neseva tudi to, saj tam ni pomivalnega stroja. Še dobro, da je vsaj pralni in bom lahko izvajala avtonomijo nad mojimi cunjami! Potem sem šla kvadrirat ključe od novega stanovanja, da bom imela za vsak primer rezervne. To me je pri zdajšnjem zelo motilo, da so bili taki ključi, ki jih je lahko podvojil samo lastnik z neko originalno pogodbo, ki je dokazovala, da je res lastnik in da ima pravico množiti ključe. Potem sem šla domov in z avtom v Mercator po vse, kar bom rabila čez teden. Ko sem prišla domov je že čakal stroj s perilom za obesit in nova runda cunj za oprat. Potem sem še pakirala vse, kar rabim. Mater mam spet nabasan avto. Mam jaz premajhenga ali mam preveč robe? 3 guesses what ;)
Potem sem si vzela malo odmora in prelistala Študenta. Večinoma spet samo jamranje. A se meni zdi ali res ta revija prikazuje študentsko življenje dobesedno tako, kot da se nam godijo same krivice? Btw na volitvah so tokrat zmagali modri. Pa da vidimo, če bo sistem zdaj bolj demokratičen.
Potem je po čudežu že prišla mami, ker je njeno uro z učenci nekaj prevzela psihologinja. Dobesedno pritresla se je domov, ker so imeli baje v šoli blazno mrazzz hehe. Verjetno med počitnicami niso nič kurili. Aja saj res, ta teden pa imajo ljubljanski otroci počitnice. Upam, da bo kaj manj gužve po Ljubljani zato in kaj več parking placov prostih!

Včeraj sem si po dolgem času vzela malo prostega tima za branje ene super knjige. Lepo je po dolgem času spet biti malo- sproščen!

Ni komentarjev:

Objavite komentar