24.2.09

Danes je pa Cani šema.

Danes sem se odločila, da ne bom več čakala do vikenda, ko naj bi Canija odtroskala k frizerki v Novo Gorico, ampak da ga enkrat za spremembo peljem v Ljubljani. Po jutranjem girotu v Podutiku na t.i. Toško čelo, sem okoli enajstih dopoldne naročila Canija pri frizerki v Šiški - izbrala pa sem jo zato, ker je pisalo, da ne uporabljajo nikakršne prisile ali groženj in da psa ostrižejo na popolnoma lep in njemu blizu način. OK sem rekla, vzela Taxi in jo mahnila proti Spodnji Šiški na Žibertovo.
Ko sva prišla, sva morala najprej a bit počakati, ker je malo zamujala, ampak je kmalu prišla. Prijazna ženska, odprla nama je salon, kjer je imela tudi eno psičko na ''varovanju'' saj so lastniki šli na dopust. Poleg striženja, kopanja, trimanja in nege psov opravlja tudi poklic pasje varuške in sprehajalke, kadar lastniki to potrebujejo. Povedala mi je tudi, da (za višje plačilo) pride strižt in urejat pse tudi na dom, kar se mi zdi zelo praktično.
Potem je začela s striženjem našega kosmatčka.
1. Ni ga niti razčesala. Kar prijela je mašinco in ga začela strižt. Ni ga niti okopala prej in tako dalje. OK sem rekla, mogoče ima pa drugačni vrtsni red kot naša Karmen.
2. Ko ga je obstrigla z mašinco se je lotila glave, ki sploh ni ratvala ravna!
3. Obstrigla mu je tudi uha, kar se mi zdi OK.
4. Sploh mu ni nardila ''hlačk'' na nogah!
5. Ko ga je kopala mu ni dala nič v uha vate.
6. Bruhal ji je, ker se je nacejal šampona.
7. Rep ni več okrogel, ampak kot ravna metla.
8. Računala mi je 35 evrov za tako strašilo!!!
Sklenila sem, da ga bom vozila samo še k naši Karmen! Kar je preverjeno je le preverjeno. Ona zna s psi, čeprav se je tudi tej čudežno pustil in je bil med striženjem zelo priden. Najbrž od začudenja, da ga tokrat striže nova ''frizerka'', ki je nekoliko manj stroga kot naša Karmen.
Slike sledijo, ko dobim kabel za povezovanje fotoaparata in mojega laptopa.

Upam, da bo pust pregnal tole mrzlo zimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar