26.2.09

4.ek

Danes pa sem a bit utrujena. Včeraj sem preživela svoj drugi dan v Podutiku, oz. večinoma na faksu. Bila je sreda. Najdaljši dan v tednu. Tudi v tem semestru. Vstala sem okoli pol osmih in peljala Canija in sebe ven na eno turco na tak hribček in po gozdu. Potem sem šla z avtom (mja, po novem hodim na fax z avtom, iz Podutika do Bežigrada je največ 15min, potem sledi lov na srečo oz. iskanje parkinga). Ob desetih smo imeli Osnove trženja. Pojma nimam, kaj točno naj si zberem kot temo svoje seminarske naloge. Potem sem šla umes nazaj u stanovanje in h Caniju. Ob dveh popoldne sem imela Socialno in politično psihologijo, po njej pa spet dve uri fraj in sem šla avto prestavit in v knjižnjico. Iskala sem kaj za antropologijo in za ot, a bolj neuspešno kot ja. Potem smo imeli od šestih do osmih vaje za antropologijo. Blo je kar zanimivo- govorili smo o resničnostnem šovu BigBrother (predvsem o lanski sezoni in o pravilih hiše), pa o njegovi povezavi z (bednim) krščanstvom, pogledih varuhinje človekovih pravic na ta fenomen in podobno. Potem pa še ob pol devetih zvečer športna vzgoja. Bogi Cagniolono je bil sam do desetih. Potem je bilo neizmerno veselje ko sem prišla. Spat sem se spravla okoli enajstih. Danes sem ustala okoli pol osmih. Lep sonček je sijal. S Canijem sva šla na Toško čelo. Potem sem celo usposobila pralni stroj, ampak me malo čudi, ker še zdaj pere. Bog ve, katere programe mora vse dati skozi revček, ker sem kar pritiskala na neke knofe. Važno, da se operejo cunje, ni kaj. Zdaj pa še malo pobrskam po netu. Si zaslužim malo pavze. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar