28.2.09

Tolminski Triglav again.

Okoli pol devetih sva se z mamo in s Canijem odpravili na Tolminski Triglav. Vreme je bilo, za nas hribolazce (beri: ''berkštajgerje'' ko smo v Avstriji) res enkratno! Bilo je sončno in toplo, da so se mi ugrele tudi roke. Cani je užival. Okoli desetih smo prispeli na vrh. Bolje rečeno, dosegli ''Klopco''. Sem se pa pošteno spotila danes, ker je bilo sončno in res prav pomladno vzdušje. Kot vedno smo se vpisali tudi v knjigo obiskovalcev in zabeležili svoj izlet. Nazaj grede pa smo se ustavili še pri kozicah in osličku nad Žabčami, kjer imajo novega vietnamskega prašička! Res zanimiva zadevica. Morali smo ga iti pogledati.
Popoldne pa sem šla malo spančkat, ker sem bila utrujena od hoje in od celega tedna nasploh. Potem sem zlikala perilo, naredila predstavitev za anglescino in malo brskala po netu.



Odštevam pa dneve do petka in koncerta od Laure!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar