1.3.09

Primavera in anticipo.

Točno 10:00 je ura.

Aja a sem že povedala, da sem človek, ki ljubi točen čas! Vedno moram vedeti, koliko točno je ura, če koga vprašam in imam rada punctual people. Čene se lahko hitro razjezim in me frustrira. Zdaj kaže že minuto čez deset.
Jaz sem malo prej prišla z Gradu in okol Zatmin- Dolje. Sva bla s Canijem zunaj, je prav toplo že. Sigurno je konec z zimo in se približuje pomlad. Pa še 1. marec je ! '' Qui piovono i ricordi e mi affarei di piu', di ammetere pietardi...!'''
Caniju počasi ne bo treba več oblekic dajat za ven. Zvončki so pr nas totalno u razcvetu in podobno.
Potem se bom spet malo posvetila branju knjige. Imam narejeni že skoraj 2 seminarski nalogi- eno v celoti in eno pretežno celo. Tako, da sem kar pridna. Zbiram pa še literaturio, za že tretjo.

3,2,1,_____________________________________________

Ni komentarjev:

Objavite komentar