2.3.09

my freE MondAyS :)


Ooj.

Ja pa je spet ponedeljek- moj najljubši dan. Hahahahha :P ! Jst mam pa ponedeljke skoz fraj. Zakon!
No in ustala sem točno ko je ura na zvoniku odbila 15min čez 7h. Zbudila sem se že prej, ker je tata nekaj butal z vrati po hiši. Zdi se mi, da se je odpravljal v Torino na službeno pot. Potem je še Cani nekaj cepetal z nogami po srednjem štuku, kar me je še dodatno predramilo. Okoli osmih sem se šla svojo klasično rekreacijo- hoja :) . Šla sem na Grad in gradiček hehe. Potem sem se odpravila v knjigarno po potrebščine, ki so mi zmanjkale. Mater mi hitro grejo sponke in rumen marker. SKOZ!
Sponke zato, ker z njimi spenjam skupi razne ''komplete slajdov'' za predmete, kot so Socialna in politična psihologija, Osnove trženja, Osnove komunikološkega raziskovanja ipd. Rumen marker pa zato, ker z njim podčrtam vedno vse kar je pomembno in kar morem znat. Iz njega se najbolj efektivno učim, pa že.
Potem sem šla v našo knjižnjico. Ljubljanskih knjižnjic ne maram ,ker so tam ljudje izredno nepreijazni in osorni. Še slabe volje so, če prineseš knjigo NAZAJ in jo vrneš, kaj šele, da bi ti kdo pomagal. Tam ti nihče ne išče gradiva. Sposodla sem si enih 10 knjig. Pretežno Freuda, njegove seksualne teorije in psihoanalizo, pa nekaj o duševnih motnjah, obsesivnih kompulzijah, navezanosti na mater in nekaj iz sociologije. Potem sem šla z avtom v Mercator po stvari za v Ljubljano in po darilni papir za eno presenečenje. Koliko ljudi ima rojstni dan februarja in marca, pa čeprav sta meseca bolj kratka!
Potem sem končno prišla domov. Spakirala še nekaj zadnjih stvari in se usedla malo za računalnik. Imam veliko zanimivih knjig za brat, tako tistih za faks, kot onih za free time in se človek kar težko odloči, h kateri bi se spravil.
Danes zjutraj sem šla hodit brez Canija, ker je nekam čudno vreme. Pravzaprav dežuje iz meglice. Ampak ni tako hudo. Cani pa seveda dežja ne mara preveč.
Popoldne grem v Ljubljano, v četrtek po angleščini pa nazaj, ker grem v petek na Lauro Pausini v Torino. Sej ne da komajjj že čakam :) !
Aja pa včeraj zvečer sem bila ful pridna. Sem naredila izpiske za en predmet vse kar smo do sedaj pogledali in prebrala celotno psihologijo iz zapiskov in slajdov. Angleščino mam končano, drugo seminarsko pa bom tudi do sredine meseca upam.

Zdaj me najbolj zanima tista, za antropologijo in Freud.

Tu pa je še nekaj fotk, ki so bile včeraj narejene s spletno kamero Dell WebCam:

























































Ni komentarjev:

Objavite komentar