4.2.09

čigumi

Sem na kavču v dnevni, z laptopom na nogah in čingumom v ustih. Delam balončke in se sproščam ob netu.
Ekonomiko pisala 6. Dvomim pa, da bo tudi ponedeljkova 1/4 izpita pozitivna.
Jutr bojo še rezultati od komunikologije. Danes sem bila ful pridna- sem nardila kr dost izpiskov za jezikovno. Gužva!
Komaj že čakam konec izpitov. Vsaj na Lauro bom šla, če že počitnic nimam.

Ampak, če sem bla na maturi odlična in mela povprečje v gimnaziji 5,0! , potem bom tudi faks naredila.

Aja pa včeraj sem gledala po Preverjeno zelo zanimiv prispevek, kako lahko z DNK analizo naredijo celotno sliko tvojega življenja v prihodnosti- napovejo vse bolezni in motnje pa cel razvoj. Čeprav dvomim, da bi si o sebi že zdaj želela vse vedet. Scary fact!

Pa še ena optična iluzija: za take, ki imate radi bolj srhljive obraze ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar