3.2.09

Sovražim počitnice!

UGH!
Samo učim se! To niso nobene počitnice! Kaj je to za en sistem na faksu? Počitnice... ''pajade''.
Včeraj sem bila v Ljubljani na 1/4 izpita iz ekonomike organizacije. Bil je tako dolg in podroben, kot da bi šlo za izpit. Mam pa zdaj že dve vpisani oceni v indeksu in sicer Temelje ekonomije 9 in Osnove prava za novinarje 9. Tako da je zdaj moje povprečje zankrat 9,0. Ampak kot vedno sem pesimist in čakam, da se bo tole tekom leta še spremenilo (beri: znižalo ker nimam zaupanja vase).

Cani je OK. Je bil danes pri veterinarju, ker je spet malo stresal z glavo, pa ni bilo nič hudega. Ušesa ima baje popolnoma zdrava, samo žleze je mel polne. Baje da zato, ker je zdaj v Ljubljani in nekako ''markira'' prostor. Ampak to je precej čudno, ker sploh nima znakov dominantnega vedenja- ne lula z dvignjeno tačko, ne naskakuje, nima sploh nezaželenega spolnega vedenja. Za to pa se lahko zahvalim mojemu šolanju in zgodnji kastraciji.

Imamo ogromno snega. Ne pomnim, kdaj ga je bilo nazadnje toliko v Tolminu. Verjetno ko sem bila še majhna. Včeraj sem bla s fotrom v Ljubljani, ker je šel tja na sestanek službeno in sva se komaj prebila nazaj do Tolmina. Niti enega pluga ni bilo od Ljubljane do Tolmina in so se že prav kolesnice videle v snegu. In potem prideva do Mosta na Soči- plug parkiran pred gostilno :S !
Halooooo!

Zjutraj sm gazila na Grad. Pa sej je blo fajn hehe. Pol sm se učila. Pa popoldne sva šle z mamo s Canijem še na sprehod. Love walkin' ! ;)

Nč grem še malo po netu čekirat. rvm*

Ni komentarjev:

Objavite komentar