20.2.09

Sončni petek.


Ja, včeraj sem prišla po angleščini iz Ljubljane na Primorsko. Sam reees tuki je že prov pomladno. Sploh ni tako mraz, kot je bilo ta teden v Ljubljani. Zjutraj sem šla s Canijem ven. Na glavo sem si dala še kapo in na roke rokavice pa je blo ql. Zjutraj je tudi tu precej hladno, ampak se z gibanjem ugreješ. Potem sem nekaj prepisovala za faks. Popoldne sem šla še na en dolg špancir s Canijem. Mama in fotr pa sta šla v Ljubljano oz. sta zdaj že na poti nazaj. Potem sem se malo oglasila še pri babici, ko sem ravno videla, da sta z dedkom pred hišo že začela s spomladanskimi opravili. Cani je bil danes popoldne prvič že brez oblekce zunaj, tako toplo je bilo. Spring is comming, jea. Zvončkov, plavkic, podleskov je ogrommmno. Mejte se radi*

Ni komentarjev:

Objavite komentar