17.2.09

Selitve na vidiku.

Čauu!!
Zjutraj sem ustala okoli pol sedmih. Stara vešča je imela spet scene :S in smo prav zato slabo spali. Ob osmih smo imeli predavanja iz Temeljev politologije. G. dr. Andrej (in ne Igor) Lukšič, se je trudil z uvodnim predavanjem eno uro in pol, da bi nas nekoliko pritegnil. No, trudili smo se ugotoviti, kako bi bilo hkrati vseh 500 študentov in študentk na predavanjih aktivnih in se hkrati nekaj naučilo. Na tablo je s flukijem risal neke komunikacijske toke in nam tupil, kako lahko dosežemo učinkovitost ipd. Potem smo imeli še kratko predavanje iz Osnov komunikološkega razisokvanja, ker nam je še od včeraj en del ostal. Za tem sem šla z mami in fotrom gledat eno stanovanje zame v Podutik in se finally odločila, da ga najamem :) ! Mogla sem stran od te srake in sem končno našla nekaj spodobnega. Tako sem odpovedala na Rašiški in drug teden greva s Cankotom v Podutik. Super je, pa ogrooomno. Najemnine pa je 600 evrov na mesec+ tekoči stroški. Nahaja se v hiši, s prijaznim lastnikom, ki dovoli psa :).
Potem sem šla v stanovanje. Popoldne pa na Rožnik s Canijem. Zvečer sem še spakirala cunje in to, da bom peljala domov čez vikend kar ne rabim nujno, da bo imel fotr manj dela z mojo selitvijo čez vikend. Spucala sem tudi celotno sedanje stanovanje, tko da bom pustila za seboj v vredu stanju. Sem pa res vesela, ker bom verjetno končno spala! Pa še okolica je res lepa v Podutiku. In po obvoznici si tik tak za Bežigradom.
Nič grem zdaj. papa*

Ni komentarjev:

Objavite komentar