16.2.09

Spet faks.




Konec je tako imenovanih študijskih počitnic.
Spet sem nazaj v Ljubljani, že od včeraj. Slabo sem spala, ker se je stara ponovno drla. Zato sem v fazi iskanja novega stanovanja in eno imam že v mislih, če do 1.3. ne najdem boljšega, čene me bo tukaj vse spsihiralo :S. Sploh se človek ne sme več premikat po stanovanju, če hoče imeti človeške razmere. Včeraj zvečer sva šla s fotrom malo pogledat Podutik. Lep kraj, mogoče se kdaj preselim tja ;) . Hotela pa sva videti to čudo od ''Pilona'' - malo me je razočaral. Pa ne malo, kar precej. Z ene strani iz njega buljiš v skalo, z druge pa na obvoznico. In ja, res je kot ena avtocestna postaja! Veliko lepši se mi zdijo tisti bloki na Krivcu ;) .

Danes pa nov semester. Nov dan. Zjutraj sva šla s Canijem na Žale. Pismu je spet mrazzzz ... kdaj bo že pomlad? Potem smo imeli Osnove komunikološkega raziskovanja. Ful se mi je zdel nekam zmeden ta predmet. Nonstop smo se cepili v neke skupine, kot da bi nas na prafaktorje razstavljali. Dobra novica je le, da ima potem znotraj vsake skupine vsaka skupinčica samo na vsake 3 tedne vaje. Torej bom verjetno kar nekaj ponedeljkov doma, če pa bom v skupini ob torkih, pa bom doma vse ponedeljke. Popoldne sva šla s Cankotom na Rožnik. OK, vsaj malo bolj toplo je blo. Zdaj pa sem na kompu. Jutri pa Temelji politologije in drugi del Osnov komunikološkega razisokvanja.

Pa še zdaj ni rezultatov izpita za Jezikovno kulturoooo!!! :S

Ni komentarjev:

Objavite komentar