13.12.09

burrrja

Mraz je. Zjutraj okoli nule :S. In piha močno. Še dobro, da imamo kape ;).






























Drugače pa naš korenjak zadnje čase ni preveč priden, tako da je vprašanje, če bo Božiček kaj nosil (mogoče palico?!).

Včeraj je namreč na sprehodu (med tem ko sem se škodoželjno skrivala, da bi mu utekla) mastno jedel en drek da je imel celo glavo umazano. Skoraj sem bruhala. Popoldne je sledilo kopanje.
Potem je lajal kot obseden na bogega prinašalca. Zvečer pa še Canidae ni hotu jest (naj omenjam, da je izburhal vse kosilo z drekom vred). Takoe se veselega decembra ne obnaša.

Meni pa ne gre preveč dobro :/. Ocene so bolj zasilne, počutje pa dokaj ok. Bolj se človek trudi, bolj pada. Včasih je že tako. Faks mi letos nekako ne gre.

Glavno da imam svoje stanovanje ki me neizmerno osrečuje. *pa srečno

Ni komentarjev:

Objavite komentar