5.12.09

decemberska divjanja


Včeraj sem čakala, da bo tudi k nam prineslo kakšno snežinko, pa ni bilo nič iz tega. Sem pa bila izredno pridna in cel dan delala okraske (verjetno se že sprašujete, kam jih bom dala). Delala sm pa z Das maso (za moje pojme še vedno najboljši material), ki je zame veliko lepša in naravnejša od modernejših izumov alla fimo kič. Naredila sem srčke, zvezdice, jelenčke, medvedke pa vse skupaj okrasila in okičila (z bleščicani, zlatimi lunicami, črkami ipd.) a žal vsega skupaj ne morem poslikati, ker nimam fotoaparata. Bom poslikala, ko bo vse okrašeno v Ljubljani.
Danes se nekoliko bolj jasni in manj mraz je. Na jutranjem sprehodu smo bili z Emilom in sta fanta divjala da je kaj. Izredno se razumeta, tako da sem bla prav vesela.
Jaz tudi vmes še za faks delam, sploh statistiko, čeprav sem malo zgubila strah pred njo. O danes bo pa zadnjič Kmetija, finale pa v ponedeljek. Saj ne, da sta v finalu Artur in Goran, dva d e b * * *. Jaz bi zmago privoščla edino Aneti, pa še to ne čist.
So what :P

Ni komentarjev:

Objavite komentar