3.12.09

it's december baby


Ne morem verjet, kako hitro gre čas! Pa saj je že december in dnevi se neutrudno krajšajo. Hvalabogu nam vremenoslovci obetajo milo zimo. Res nisem nikakršni ljubitelj mraza, ker mi dlani dejansko pomodrijo že pri temperaturah okoli nič stopinj, kaj šele nižje. Uhca smo uspešno pozdravili. Sva imela v ponedeljek kontrolo pri zdravnici, ki je zelo prijazna in sem vesela, da sva dobila prav njo. Po zaslugi Teje, ki je pripsevala recept (ki smo ga za našega alergika malo priredili), uspešno konzumiramo tudi pasje piškote iz korenčka, recept pripišem spodaj. Danes sva prišla domov. Smo imeli nek častni shod na fakulteti, kamor itak noben ne gre. Včeraj sem bila v btc in nakupila spet ogromno rastlinic.
Ni kaj. Jaz sem ljubitelj rož. Takole se moj balkon zdaj ponaša z 1 veliko in 9 majhnimi borovčki, 2 listnatima grmičkoma (ni vse od včeraj), resjem, mačeho, zelenjem, notri pa imam zelišča, ogromno zelenih rastlin, božični kaktus, kosmuljko, adventni venček sva naredila ta teden, domačo srečo tudi mam, 3 orhideje, slonovo nogo, ginseng, rdeče liste pa še jih imam. Zdaj se ne spomnim vseh niti ne poznam imen. Želim si sobno mandarino, pa je bila v bauhausu predraga (cca 40 evrov). In bonsaj bi rada imela, pa se mi zdi etično sporen :X.

Na Toškem čelu sva prejšnji teden (v dežju :O) nabrala veje, divji kostanj in vejice. Vse skupaj prelakirala, nekaj uporabila za venček. Da ne omenim, da sem kupila totalno nekvalitetne svečnike in sveče v Mullerju- sveča se je ena ssula, svečnik pa tudi. Še dobro da imam Patex. Cani je v pričakovanju praznikov. Deda mraza sem mu že kupila, ostalo pa bo bolj skromno, ker se enostavno ne spomnim, kaj bi mu še kupla, ker ima polno ritko vsega. Upam, da dobim kaj daril tudi jaz, čeprav slabo kaže.

Želela bi si kakšen priročnik za ustvarjanje, material pa prevleko za avtošipe. Sem si pa včeraj sama kupla božično darilo in sicer najlepše možno. Ija, Laura je izdala CD s turneje, na kateri sem bila jaz.
Mislim, da ni treba posebej omenjati, kaj se zdaj nonstop vrti pri meni, le zakaj se poslavlja?

Ni komentarjev:

Objavite komentar