7.12.09

dreeeeeam

Kako lepe hiše se prodajajo na Nepremičninah?
Ravno sem gledala eno na Lamutovi. Svetovna je, ampak oprostite! Čez 500 tisoč evrov stane. Pa še mansardna je, kar nebi jaz. Ampak je pa res lepa. Upam, da jo dobi kdo, ki bo pasal vanjo :P.

Drugače pa mi bodo odpadle noge. S Canijem sva imela danes dva dolga sprehoda (odkar prakticiram sprehode z bundo, mi je tako prijetno, da sem kar zunaj). Nasplošno sem ugotovila, kako je kuža v teh (skoraj) 4 letih pozitivno vplival name- zelo veliko časa preživim na zraku, nisem bolna, imam nek hobi, ki mi zeloooo ustreza. Prej sem se vedno silila z nečim, kar meni ni bilo namenjeno. Pa danes je dobil kos skorjice :D mami je bila vsa navudšena, ko sem ji povedala, da Luna dobiva suh kruh za zobke. In je takoj letela po ''naraven vrhniški kruh in mu dala. Seveda je bil kuštr ves navdušen in bi zgrizu kar celga :O). Enjoy your meal!

Rokavice so naročene, baje mi jih plača mami za darilo, ampak bi bila jaz zadovoljna tudi, če mi da zraven le pol (ker so res drage- skoraj 200 evrov).

Pa odkrila sem eno lepo kletko za skakača od Ferplasta in mi jo Mr. Pet zrihta za 50 evrov, tko da jo bom verjetno kupla.
link je tukaj : http://www.ferplast.com/scheda_prodotto_ita.php/prodotto=gabbia_per_criceti-criceti-gabbie-roditori-topy/id_menu=04010106/frm_pagina=1

Naj bo to moje darilo za njih, sem prepričana, da bo uporabno.

Aja pa album Kraljestvo živali sem kupla.

Drugače pa; glejte danes kmetijo! naj zmaga najboljši :P

Ni komentarjev:

Objavite komentar