6.12.09

v svetu estrade

Ija, končuje se tretja kmetija slavnih na pop tv, kaj bomo gledali potem? najbrž mi ni treba pojasnjevati (ker že vsi veste, čeprav ''ne gledate''), da sta finalista Goran in Artur (zavija z očmi), meni nobeden posebno ljub. Zmago definitivno bolj privoščim Arturju. Drugače pa sem danes zgubila psa. Mogoče se čudno sliši, ampak ko sva šla z ruševine dol sem jaz zavila desno, v grme, ker sem hotela nekaj vej nabrati, on pa jo je ubrisal naravnost dol, po grajski poti (in baje še dlje), jaz sem šla (v upanju da ga najdem in presrrežem) po prisojni strani dol, torej sva se še bolj oddaljevala. On je najbrž mrzlično iskal mene in se grozno ustrašil. Potem sem srečala gospoda, ki mi je prijazno povedal ,da dol ni nobenega (losty) psa in sem jo ubrala nazaj proti vrhu in po drugi strani dol. K sreči mi je potem tam ena povedala da pa ''daleč dol je en pes ki je šel za Krivčevo in ne ve čigav je, ampak da je daleč dol, čaka nekoga'', seveda sem vedela, kdo je in sem ga naprej klicala, potem je prišel. Saj sem vedela, da ne more biti daleč. Drugače pa sem danes sama doma, ustvarjam in nabijam Lauro. Sta šla mojadva v Lublano, moje stanovanje pogledat pa k sorodnikom na Miklavžev obisk. Meni se ni dalo. Nerada hodim na te žlahtna srečanja, ker mi ni v interesu biti z zgubljenimi starimi tetami, ki me še poznajo ne. S tem seveda ne mislim nič slabega in mi je žal, da je situacija taka, kot je, a le jaz pač nimam tam kaj počet in ratam sitna :o). Sem pa bila pridna in naredila izpiske za en cel predmet 8), pa darila. Ja, danes je bilo na vrsti zavijanje za prijateljice- vsaki sem nekaj naredila in zavila (naj ostane skrivnost kaj), čeprav od ostalih ne pričakujem nič. Meni je to lepo delat, zato rada vsakemu posvetim drobnarijo. Jih bo vsaj spominjalo name ;). Pa še nekaj sem odkrila, in sicer buško na moji glavi. Vem čemu pripada. Zadnjič, ko sem odprla prtljažnik me je pošteno udaril v glavo, da sem misla, da sem v nebesih in ne bom mogla voziti (zdaj pa mam posledice).

Ni komentarjev:

Objavite komentar